Canesten Gyn jak odchází?

27.6.15 08:47

Canesten Gyn jak odchází?

Ahoj
Od včera mám problém, nejpíše kvasinkový výtor, pálení a svědění, hlavně svědění a bílý hrudkující výtok.
K doktorce jdu až v pondělí, tak jsem si včera v lékárně koupila tabletu Canesten Gyn + krém Canesten.
Večer před spaním jsem si jí zavedla, ale pouze rukou, aplikátorem to prostě nešlo :nevim:
Jenže dnes ráno, mám úplně vodnatý bílý výtok, teče to i při močení. Je možné že jsem špatně zavedla tabletu a teď se rozpouští?
Svědění sice ustálo nebo je to mnohem lepsí než včera, ale hrudky mám pořád a možná víc jak včera.
Omlouvám, ale mám tento problém prvně.
Předem děkuji za odpovědi.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

9581
27.6.15 08:53

Tak já myslím, že jsi ji zavedla správně…ono obecně u tablet, které se zavádějí vždycky něco odejde, nevstřebá se to všechno…vím, že jsem to měla i u canestenu i s utrogestanem první tři měsíce těhu. Snaž se nejíst moc sladkých potravin, co se týče hygieny - ideálně měň ručník po každým sprchování a používej gel na intimní hygienu. Snaž se neškrabat a uvidíš za pár dní, jestli to bude lepší…jestli ne, tak ti pomůže až mudra s tabletkama na předpis :nevim: mě to třeba zabralo :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
27.6.15 08:59

@KKatka23
Děkuji za rady :-)
Snad to přejde, ale stejně zajdu v pondělí pro jistotu k Mudr.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3539
27.6.15 09:05

Ty hrudky jsou z té tablety, mám to tak vždycky, je to normální, myslím, že budeš ok

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1012
27.6.15 11:58

Jojo. po té jednodenní tabletě jsem měla obtíže ještě asi dva dny. Nebylo vše ok, hned po zavedení, ale pomohla. :) škoda toho aplikátoru, když ho použiješ, míň to pak teče ven. Ale funguje i bez něj. Těhotný myslím zavádí taky jen rukou. tak ať jsi brzy fit. :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama