Částka za úklid - Praha

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
2674
20.4.16 11:56

Částka za úklid - Praha

Moje známá pracuje jako uklízečka přes agenturu, teď jí skončila jedna rodina z důvodu stěhování a tak uvažuje, jestli by si nenašla někoho soukromě. Poprosila mě, jestli bych se jí mohla zeptat tady, jaká částka bývá za úklid obvyklá, jednalo by se o Prahu nebo okraj u Prahy (Průhonice). Tak se chci zeptat, hledáte si radši uklízečku přes agenturu, nebo soukromě, třeba přes inzerát? Platíte hodinovou sazbu, nebo máte danou taxu za úklid, bez ohledu na to, jak dlouho to zabere? A kolik? Jedná se mi o dlouhodobý úklid. Děkuji moc, odpovědi předám.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
20.4.16 12:03

Dříve jsem jela přes agenturu a platila jsem 180Kč/h… paní u nás byla tři hodiny týdně.

Agentura skončila, tak paní dochází soukromně s tím, že chodí hlídat i syna a domluvily jsme se na částce 200Kč/h

• Citovat
  • Nahlásit
2674
20.4.16 12:05

Díky, paní shání bez hlídání, je už čerstvě v důchodu. Ale třeba v rodinách i žehlí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11131
20.4.16 12:05

@Evka73
obecne cim vic hodin, tim nizsi sazba za hodinu, pokud je to dlouhodobe na smlouvu (jakas jistota vydelku, tak jeste min).

my jsme zacali s jednou tydne na 3 hodiny, pak 3× tydne na 3 hodiny, pak kazdy den :lol: (zacalo to uklidem, uz hlida i deti, vozi do skolky atd.)
ale konkretni sazby neporadim, nejsem z Prahy. jen ze to je hodne individualni podle rozsahu a naplne.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2674
20.4.16 12:08

@Ali-Ali - díky, paní by měla představu třeba 1× týdně na víc hodin.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
20.4.16 12:18