Častý vodnatý průjem - celiakie

Anonymní
5.7.23 08:39

Častý vodnatý průjem - celiakie

Dobrý den,
Už déle jak půl roku se potýkám s tímto problémem. Řekněme, že u mě chodit 3-5× denně na velkou je denním chlebem. Každopádně je stolice v pohodě. ( v rámci možností)
Ale jednou, 2× do týdne mě např. Po dvou normálních stolicích jakoby začne brblat v břiše a jako kdybych měla klystyr, jsem ráda, že dojdu. Měla jsem i noční nehodu.
Trpím dráždivým tračníkem, s tím se potýkám už asi 7 let, vím jak k tomu postupovat, zkrátka od nervů to není.
Byla jsem na kolonoskopii, čekám na výsledky hystologie.
Velice často mě bolí nebo spíš palí v pravém podžebří a jde mi to až do boku.
Tuhle skutečnost jsem lékaři samozřejmě zdělila, ale on se myslí, že mám celiakii. Každopádně jsem upravila „zdravě“ jídelníček, jim co nejméně lepku, laktózu, Každopádně stejně pořád stejná písnička.
Je tu někdo kdo si prošel podobným problémem.
Mám doma 3leteho syna a tyhle problémy mě dost omezují.
Prosím anonym :oops:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
65622
5.7.23 09:01
@Anonymní píše:
Dobrý den,
Už déle jak půl roku se potýkám s tímto problémem. Řekněme, že u mě chodit 3-5× denně na velkou je denním chlebem. Každopádně je stolice v pohodě. ( v rámci možností)
Ale jednou, 2× do týdne mě např. Po dvou normálních stolicích jakoby začne brblat v břiše a jako kdybych měla klystyr, jsem ráda, že dojdu. Měla jsem i noční nehodu.
Trpím dráždivým tračníkem, s tím se potýkám už asi 7 let, vím jak k tomu postupovat, zkrátka od nervů to není.
Tuhle skutečnost jsem lékaři samozřejmě zdělila, ale on se myslí, že mám celiakii. Každopádně jsem upravila „zdravě“ jídelníček, jim co nejméně lepku, laktózu, Každopádně stejně pořád stejná písnička.
Prosím anonym :oops: