Zvýšené erytrocyty v moči po ATB - další zánět?

25.7.14 21:03

cervene krvinky v moci z

Po dobrani ATB mu delal obvodni kultivace moci a mela jsem zvysene cervene krvinky v moci. Dostala jsem dalsi ATB. Znamena to zanet? Nebo neco horsiho?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

25.7.14 21:11

Neporadite? :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1912
25.7.14 21:25

Těžko říct, chtělo by to i další výsledky. Může to být zánět močových cest (nejvíc pravděpodobné) nebo poškození ledvin antibiotiky (většinou přechodné), ale tam bývají i jiné nálezy v močovém sedimentu. Může to být krvácení do močových cest (kamínky, písek, nádor, porucha srážlivosti krve, poranění - klidně i malá oděrka).

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
25.7.14 22:51

Je divne, ze prvni antibiotika nezabrala a ani po tech druhych se necitimlepe, porad se mi chce curat :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16
26.7.14 10:09

Někdy se stává, že ATB nezaberou tak, jak by měla. Je důležité, zda lékař nechal udělat test citlivosti na ATB - díky tomu lze snadno a poměrně rychle zjistit, která ATB jsou pro Vás vhodná a naopak.

Pokud vám lékař předepisuje ATB „na slepo“ (což se někdy stává) a zánět se vám vrátil - požádala bych ho o zajištění těchto mikrobiologických testů. ;)

Nepíšete o jaký zánět se jedná, předpokládám, že se jednalo o zánět moč. cest/ledvin,..? Je důležité důsledně dodržovat prevenci a nasadit vhodná ATB, aby se předešlo opakujícím se zánětům. Doléčit zánět a následně moč opět vyšetřit laboratoří. Bohužel se tyto záněty rády vracejí (sama mám zkušenost).

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama