ČEZ - fakt s námi pěkně zametá :o

9868
20.11.07 11:06

ČEZ - fakt s námi pěkně zametá :o

Holky,

právě jsem se skvěle pobavila… Ale tak nějak do hořka.

Jak možná víte, ČEZ nedávno převedl všechny domácnosti odebírající elektřinu automaticky na tarif komfort (doufám,že se to nepíše s C :)), který obnáší pravidelní desetikorunový měsíční poplatek a za který zákazník získá jen to, že smí zdarma volat na zpoplatněnou infolinku - rozuměj - za zavolání sice platí jako za místní hovor, ale už neplatí paušální poplatek 30 Kč za jeden hovor jako v tarifu Basic…

No a teď jsem zahlédla jeho reklamu upozorňující právě na možnost zpětného přejití k tarifu Basic se sloganem - ušetřete až 120 Kč ročně :o

Prostě mi tak trochu spadla brada a v duchu jsem se musela začít smát - kurňa - tak oni něco nenápadně zdraží a pak reklamou upozorní zákazníky, že si to zdražení mohou vypnout? Kocourkov hadra :o

L.

PS: V duchu jsem si tuhle reklamu zařadila ke svému TOP reklamních blafů k perlám typu pH 5,5 a Calgon - vodní kámen, to je prevít :D:D:D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

20.11.07 11:09

ČEZ připravil jednoduchý trik, kterým vydělá desítky miliónů měsíčně. Ty pochopitelně nevytáhne z nikoho jiného než z občanů České republiky.

Trik je velice jednoduchý. Každý odběratel elektrické energie před časem dostal od svého milovaného ČEZu brožuru Oranžový průvodce. Běžné kecy na kvalitním papíře jste asi zahodili stejně jako většina ostatních.
Zá:,–(ní chyba, která z vaší kapsy přihraje ČEZu zbytečně téměř 150 Kč ročně, které nemusíte platit.

V brožuře je totiž napsáno, že vás váš milovaný dodavatel oranžové energie automaticky přesunul do tarifu COMFORT. Co je to takový COMFORT made in ČEZ? Tento tarif prý obsahuje „širokou škálu doplňkových služeb“. Za místní hovorné si můžete zavolat na zákaznickou linku! Můžete využívat některou z forem elektronické fakturace. V ceně je i písemná korespondence s ČEZem…

Co však dělat, pokud máte na chatování jiné kamarády než ČEZ?
Tarif Basic vás vyjde ročně o 142,80Kč levněji při stejných cenách
elektrické energie. Jak tyto peníze ušetřit a jak především zabránit úplně zbytečné podpoře milovaného monopolisty, který vyplácí tak pěkné roční odměny našim milovaným členům jeho dozorčí rady?

Zákaznická linka ČEZu je 840 840 840. Měla by stát místní hovorné.
Na tomto čísle se můžete s tarifem COMFORT rozloučit. Pokud to neuděláte, podporujete ČEZ trik: Oproti minulému před COMFORTNÍMU období ČEZ díky COMFORT triku získává od každého miliónu odběratelů navíc naprosto bezpracně 12 miliónů korun každý měsíc. Kolik je asi v ČR odběratelů, kteří se automaticky stali členy onoho COMFORTního klubu, aniž o tom vědí? Viděl bych to tak na tři milióny…

Lidi, neuvěříte, ale je to pravda! Dneska jsem tam volal a operátorka mi řekla, že je to tak. tak jsem jí hned nařídil změnu na tarif Basic - je to kupodivu zdarma - zatím!!!. Budu platit míň a až je někdy v
budoucnu budu volat, nebo jim psát jinak, než mailem (ten je zatím prý zdarma) tak zaplatím 40,–Kč. V době bezplatných zákaznických linek!! Ty pražské svině už neví, jak by nás odřeli. Silně zvažuji, že na ně pošlu ČOIKU. Nepodporujte ty … ani vy a rozešlete tento mail všem svým známým.

Pokud tomu nevěříte, zavolejte si nejdřív na to číslo 840 840 840 zvolte kód nula - ostatní služby a budete se divit!

BAŤ BAŤ, KOCOURKOV HADRA. ALE POMALU SI NA NÁŠ KOCOURKOV ZVYKÁME, NE?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9868
20.11.07 11:15

Jj, tenhle mail mi taky přišel a už to mám dobu vypnuté - operátorka mě přesvědčovala, že se mi dražší tarif vyplatí, že jsem již letos třikrát volala - stěhovali jsme se, takže jsem zjišťovala sazby, tarifní podmínky a doby a podmínky přepisu…

Na to jsem ji odpověděla, že ano, volala jsem třikrát, za to bych zaplatila 3*30 Kč, tj. 90 Kč - a přesně tolik jsem jim už zaplatila za dražší tarif - takže do konce roku budu v plusu… Na to mi už nic neřekla a tarif změnila…

L.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2619
20.11.07 14:18
čertík-bertík píše:
Ty pražské svině už neví, jak by nás odřeli. Silně zvažuji, že na ně pošlu ČOIKU. Nepodporujte ty … ani vy a rozešlete tento mail všem svým známým.BAŤ BAŤ, KOCOURKOV HADRA. ALE POMALU SI NA NÁŠ KOCOURKOV ZVYKÁME, NE?

Chtela bych jen podotknout, ze jsem na to nedano sv souvislosti s timto mailem koukala. V Praze dodava elektrinu PRE, ma tarif Komfort, linka je zadarmo a zadny Basic ani nenabizi… takze se musim tech „prazskych svini“ trochu zastat…

Mata

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20.11.07 14:54
MataP
**čertík-bertík píše:Ty pražské svině už neví, jak by nás odřeli. Silně zvažuji, že na ně pošlu ČOIKU. Nepodporujte ty … ani vy a rozešlete tento mail všem svým známým.**

Toto byla jen citace z BC.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6.5.14 06:35

Problémy se spínáním nízkého tarifu u ČEZ

Mám elektřinu od ČEZu, distribuční sazbu D 25d (tj. sazba pro ohřev teplé vody - 8 hodin nízkého tarifu) a mám neustálé problémy s tím, že nízký tarif spíná oproti daným časům vždy cca o 10 minut později, ale končí přesně na čas. Navíc kolikrát nízký tarif vůbec nespíná podle časového schématu. Máte s tím někdo podobné zkušenosti? Jak jste dosáhli nápravy? Domluva s ČEZem je jak s kozou na ledě! :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Jemys
6.5.14 08:03

@Jelizaveta Kontroluješ si to každý den podle netu?? Časové schémata se mění.

  • Nahlásit
  • Citovat
70
6.5.14 09:32

@Jemys nemáš prosím tě odkaz, kde se to dá najít? Já se to jednou snažila dohledat a nepodařilo se mi to. Taky nám to teď zase změnili. Snažím se noční proud využívat co nejvíc a kdo to má furt sledovat. Děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Jemys
6.5.14 10:04

@pipa.k Na ČEZ online. Když se přihlásíš, máš tam kolonku HDO - tam si dle datumu najdeš jak se zrovna u vás bude levný tarif spouštět. Většinou o víkendech to spouští jinak než přes týden.

  • Nahlásit
  • Citovat
6.5.14 13:15

No, každý den ne, ale když to nefunguje jak má, tak to zjišťuji přes ČEZ online. Jsou tam vypsané hodiny spínání NT, ale ty prostě neodpovídají skutečnosti. :x

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
91
8.5.14 19:29

Take s tim mam problem. Pred rokem jsem zacala pect, prat, zehlit a nekdy i varit na NT. Jeho spotreba se mi ale oproti predeslemu vyuctovani nezvysila, bylo mi to divne, tak jsem to zacala sledovat a prisla jsem na to, ze casy uvedene na internetu se pokazde neshoduji s temi, kdy opravdu NT zapinaji. Na zakaznicke lince mi bylo sdeleno, ze CEZ uvedene casy dodrzuje, kdyz jsem se zeptala elektrikare, tak mi rekl, ze operatorky o tom nic nevi a ze nocni tarif si pousteji, kdy se jim zlibi, :think: takze tak

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Jemys
9.5.14 08:17

Mně tedy časy uvedené na netu se spínaním souhlasí. Jako není to na minutu, to je jasný, ale plus mínus pět minut se to spíná přesně dle určení :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
14.5.14 01:17

@kacenka.m Děkuju za příspěvek. Jak vidět, nejsem v tom sama. Prostě se mi potvrdila domněnka, že si s námi ČEZ manipuluje, jak se mu zlíbí a zákazník je proti tomu opět bezmocný. Štve mě to, jsou to mizerové. :x

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14.5.14 01:26

@Jemys Tak to máš tedy štěstí! Mně to šlo první měsíce taky dobře, maximálně třeba jeden den za měsíc šel NT úplně mimo schéma uvedené na internetu, ale teď naposledy to chodilo dva týdny úplně jinak a nevyzpytatelně a mám podezření, že na slibované dvě hodiny v denní době to nešlo vůbec, protože jsem měla boiler nastavený na maximum (jinak normálně na 60 stupňů) a přesto jsem každé odpoledne byla bez teplé vody a nahřívala jsem pak vodu v hrnci na kamnech… A operátorky ze mně akorát dělají blbce. :(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Jemys
14.5.14 08:19

@Jelizaveta :think: No jo, tak upřímně se nedivím. Protože - nic ve zlým - ale to, že máš podezření a nemáš teplou vodu, ještě není důkaz, že Ti levný proud nespíná.

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama