Chyba účetní - 2x uplatněná sleva

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.09.19 21:45
Chyba účetní

Ahoj, pracoval jsem jako student na brigádě u dvou zaměstnavatelů. V červenci jsem pracoval u jednoho, proto jsem podepsal prohlášení k dani. V srpu jsem pracoval u dvou zaměstnavatelů, tak jsem podepsal u toho, kde si vydělám více. Proto jsem řekl účetní, aby ho zrušila. Nicméně ona ho nezrušila (mám to písemně podloženo). Tzn. uplatnil jsem slevu 2×. Když jsem psal účetní tak, že to prý je v pořádku. Díky

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Amelie30
Závislačka 3330 příspěvků 11.09.19 22:03
@Anonymní píše:
Ahoj, pracoval jsem jako student na brigádě u dvou zaměstnavatelů. V červenci jsem pracoval u jednoho, proto jsem podepsal prohlášení k dani. V srpu jsem pracoval u dvou zaměstnavatelů, tak jsem podepsal u toho, kde si vydělám více. Proto jsem řekl účetní, aby ho zrušila. Nicméně ona ho nezrušila (mám to písemně podloženo). Tzn. uplatnil jsem slevu 2×. Když jsem psal účetní tak, že to prý je v pořádku. Díky

Máš povinnost příští rok podat daňové přiznání. Od obou zaměstnavatelů si vyžádej potvrzení o příjmech a dle toho přiznání vyplň. :kytka:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.09.19 22:04

A toto potvrzení mohu žádat až na konci roku?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.09.19 22:05

A to nevadí, že jsem uplatnil slevu u obou zaměstnavatelů?

Amelie30
Závislačka 3330 příspěvků 11.09.19 22:41
@Anonymní píše:
A to nevadí, že jsem uplatnil slevu u obou zaměstnavatelů?

Stačí v lednu příštího roku, přiznání podat do konce března. Nevadí, jediné, co ti z toho plyne je povinnost podat to daňové přiznání. Pokud ti vznikne nedoplatek, vrátíš to. Mám zjištěno přímo od FU, řešila jsem stejnou situaci. :kytka:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.09.19 22:43