Čtyřleté dítě a samostatnost

Napsat příspěvek
Velikost písma:
81481
22.7.15 07:26
@marmelada78 píše:
Tak myslím, že se asi očekává, že to zvládne. Nen. do batohua tedto tak dlouho, kdy jsem byla učitelkou v MŠ (soukromé) „upozorněna“, že mé 3,5 leté dítě si na výletě nebylo schopné rozepnout batoh a vytáhnout pití a pak ho dát zpět a zapnout batoh, a v tomto směru fungovat na výletě. Já jsem se tomu teda smála, protože je fakt že syn viděl batoh asi prvně v životě a neudělala jsem mu k tomu žádnou instruktáž, takže možná ani nevěděl že tam to pití má, moje chyba, nějak mi to nedošlo a batoh se u nás běžně nepoužívá :nevim: Čepici proti slunci to by asi zvládnout měli určitě i mladší si myslím.

samostatne ne. ape na pokyn vsichni ted vyndejte piti, vsichni ted schovejte piti a zapnete batoh, to bych cekala. samo kontrola zda to problehlo. cekat ze o prestavce trilete dite napadne se napit, to asi fakt ne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15108
22.7.15 07:26

@Lama Lama pláštěnku píšou vždy, že má dítě sebou mít. :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10905
22.7.15 07:31

@Lama Lama Halt jsem matka - preventistka :roll: snažím se ovládat, ale u pláštěnky zatím prostě neodolám.

Peníze asi začnem trénovat, to by se jí mohlo i líbit :) Při jejím pobytu z 50 % v imaginárním světě to bude nejspíš běh na dlouhou trať, jak nad tím tak přemýšlím.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
81481
22.7.15 07:34
@boball píše:
@Lama Lama pláštěnku píšou vždy, že má dítě sebou mít. :nevim:

bych ji stejnak nedala. neprala bych si ab dite v tomdlemelo na sobe plastenku ikdyby litaly z nebe provazy vody. zbytecna zatez do batohu. byxh to klidne vedoucimu takle vysvetlila. kdyz uz jsi v tom dopisovani :jazyk:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
81481
22.7.15 07:36
@Knihomyš píše: