Cvičení a bolest úponů

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
8637
7.11.21 09:34

Cvičení a bolest úponů

Ahoj holky,

Mám jen jeden rychlý dotaz.. snažím se dát poslední 4 kila po porodu dolů (celkově jsem přibrala 17)..problém je ale ten, že mě teď hodně bolí úpony kolem pravé kyčle, pak pravý kotník a koleno..vždy jsem fitko milovala a byla vysportovana ale s tou bolesti to prostě nejde..otázka zní: jak s tím cvičit? Našla jsem si fitko s hlídáním děti a je mi líto, že ho nemůžu využít protože skrz bolest neudělám ani základní kardio.. :( jinak, mám Crohnovu nemoc, možná ta bolest souvisí i a tím ale váha se mi zasekla na 64 kilech a potřebuji dát ještě ty 4kg..

Děkuji za jakékoliv rady a pomoc..

Skaiqy

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
18694
7.11.21 09:48

Objednej se k rehabilitačnímu lékaři a posléze na fyzioterapii a začni s náprvným cvičením. Na fitko se vykašli, jedině si tím rozhodíš zbytek těla.

Maximálně choď plavat, ostatní cvičení pak pod vedením někoho, kdo ví co má dělat. Můžeš mít nějkde něco uskřípnutého či rozhozeného po porodu a je potřeba to srovnat a až pak se vracet k zátěži.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8637
7.11.21 12:23
@Ou píše:
Objednej se k rehabilitačnímu lékaři a posléze na fyzioterapii a začni s náprvným cvičením. Na fitko se vykašli, jedině si tím rozhodíš zbytek těla.Maximálně choď plavat, ostatní cvičení pak pod vedením někoho, kdo ví co má dělat. Můžeš mít nějkde něco uskřípnutého či rozhozeného po porodu a je potřeba to srovnat a až pak se vracet k zátěži.

Super, děkuji.. myslela jsem si to..s tím skřípnutím…zrakvit se mi nechce teda..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
211
7.11.21 16:15

Presne jak pise ou, neco je v tele spatne vybalancovanyho, prava strana je pretizena a dava ti to najevo, zvolni a dochazej pravidelne na fyzio, mezitim treba zkusit vygooglit fyzio. cviky na panevni dno a stred tela a zacit od piky spravnym dychanim a uvolnenim tech pretizenych struktur.. S posilkou bych dala pauzu a zamerila se na vyvazenou stravh. No a ty 4 kila, jakoze musi to byt? Abys mohla rict ze mas 60 nebo proc? Tenhle fenomen me vzdycky zajimal, jak to ta zena dopredu vi, ze presne tolik kilo je jeste potreba. Vzdyt dulezite jsou kdyzuz tak centimetry a pomer tuku/svalu, jejich rozlozeni po tele, pokud sis ted cvicenim napr. vybudovala vetsi svalstvo nez jsi mela pred tehu, tak klidne muzes mit o 4kg vic (tech svalu), ale vypadat hubeneji. Nechci rypat, jen by me to tak celkem zajimalo ptz to slysim casto.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8637
8.11.21 07:13
@Tinareii píše:
Presne jak pise ou, neco je v tele spatne vybalancovanyho, prava strana je pretizena a dava ti to najevo, zvolni a dochazej pravidelne na fyzio, mezitim treba zkusit vygooglit fyzio. cviky na panevni dno a stred tela a zacit od piky spravnym dychanim a uvolnenim tech pretizenych struktur.. S posilkou bych dala pauzu a zamerila se na vyvazenou stravh. No a ty 4 kila, jakoze musi to byt? Abys mohla rict ze mas 60 nebo proc? Tenhle fenomen me vzdycky zajimal, jak to ta zena dopredu vi, ze presne tolik kilo je jeste potreba. Vzdyt dulezite jsou kdyzuz tak centimetry a pomer tuku/svalu, jejich rozlozeni po tele, pokud sis ted cvicenim napr. vybudovala vetsi svalstvo nez jsi mela pred tehu, tak klidne muzes mit o 4kg vic (tech svalu), ale vypadat hubeneji. Nechci rypat, jen by me to tak celkem zajimalo ptz to slysim casto.

Protože jsem se cítila tak nejlíp :) rozmezí mám mezi 58-60..při 55 jsem už jak kostlivec..navíc, mám Crohna a gastrolog mi nedovolí jít s váhou pod 58..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat