Daňová sleva na dítě

1663
3.3.14 09:06

Daňová sleva na díte

Ahoj mamky…

Dnes jsem volala přítelovo účetní, kvůli daňovému přiznání… V záři 2013 se nám narodilo mimčo a chtěla jsem vědet co vse je potřeba, aby se uplatnila sleva na dítě… No a prý to nelze, že přítel platí daně paušálně… Na to se to nevztahuje i kdybychom byli manželé tak ani mě si nemůže " dát " do daní… Já jsem minulej rok byla zamestnaná, do srpna 2013, potom mi koncila smlouva… tak mě napadlo, že bych si ho " dala " do daní já…? Jestli mi můžete poradit… Děkuji…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
72725
3.3.14 09:10

@Marion84 jasně, že si ho můžeš odečíst ty. Třeba není nic - udělej si daňové a dítko odepiš. Některé finančáky vyžadují čestné přiznání druhého, že si dítko neodečítá - zkus tam zavolat. Někde to chtějí, někde ne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21848
3.3.14 09:13

@martina.se muze, ale musi mit tusim nejakej minimalni vydelek, nejakej nasobek min.mzdy nebo tak neco.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
72725
3.3.14 09:14
@Krkael píše:
@martina.se muze, ale musi mit tusim nejakej minimalni vydelek, nejakej nasobek min.mzdy nebo tak neco.

tak snad za 8 měsíců něco vydělala :think: já vždycky předpokládám, že normální prac poměr je aspoň těch 10 čistého :think: hranice je tuším 48 tis.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1663
3.3.14 09:15

No já ještě volala účetní ze zaměstnaní a ta mi říkala, že to nejde, že mi to nemají z čeho odečitat ( byla jsem od 2.2. - 28.7 na nemocenské a od 29.7 jsem na mateřské, ale že to ještě zjistí u hlavni účetní…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
72725
3.3.14 09:16
@Marion84 píše:
No já ještě volala účetní ze zaměstnaní a ta mi říkala, že to nejde, že mi to nemají z čeho odečitat ( byla jsem od 2.2. - 28.7 na nemocenské a od 29.7 jsem na mateřské, ale že to ještě zjistí u hlavni účetní…

no počkat.. tak ta nemocenská to narušuje.. v tomto případě tedy nevím, jak se to dá nebo nedá :think: