Deprese - potřebuji podpořit od těch, kdo ji překonal

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
14.2.17 19:23

@kote oragnizace pro lidi s depresi existuji, ja jsem ted v zahranici, tak prehled o ceskych nemam, ale pamatuji si, ze se mi nejake letacky do rukou dostaly…zkus pohledat na netu… na psychoterapii me odeslal psychiatr, ja sama na skupinovou absolutne nechtela,… mela jsem to hrazene i pojistovnou… jak je to dnes netusim, ale myslim, ze zas tak moc se snad nezmenilo… to vse by s tebou mel probrat tvuj psychiatr, navic si myslim, ze treba pobyt na psych. lecebne neni takovy problem, pokud lekar tvrdi, ze hospitalizaci v nemocnici nepotrebujes… drzim ti palce, u me take lekar zpocatku zkousel ruzne AD nez mi sedly ty prave a prave proto jsem byla na lecebne, protoze jsem byla jak na houpacce…obavam se, ze jen zvysovani davky veci neresi, ale jsem jen laik se zkusenosti… lekar mi potom menil Ad kazdy rok, rikal, ze telo si pak na leky zvyka a je treba je menit…kamardka mela jinou lekarku, ta ji jen zvysovala davky a kamaradka po letech skoncila uplne mimo a je na invalid. duchodu… takze prip.jak radi vyse, zmenit lekare…i kdyz se to lehce rika, ja vim… hodne stesti,

• Citovat
  • Upravit
1081
15.2.17 07:47

Diky moc. Psychiatricka mi zadne jine moznosti nenabidla, po trech mesicich mi navysila davku a mam prijit za mesic. Rikala, ze zvyseni davky bych mela pocitit do druheho dne. Prijde mi to celkem dlouho. Nechce se mi brat uklidnovaky kdyz uz beru AD pomerne dlouho na to, aby ucinkovaly. Jsem z velkeho mesta a tak se zkusim dostat k nekomu jinemu. Kdo ma dobre reference.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
105
4.9.17 09:23

Dobrý den, zeptám se, jaké se u Vás projevily nežádoucí účinky při užívání Citalexu a jak Vám pomohl. Děkuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1081
4.9.17 15:17