Poradna gynekologa
MUDr. Jiří Škultéty
Měla bych stejný dotaz, vážně se nenajde někdo, kdo by mohl o této nemocnici poreferovat?. Můj chlapeček (17 měsíců) by měl jít na operaci břišní kýly. Rozhoduji se právě mezi Kolínem na který ale bohužel nemám vůbec žádné reference případně nějakou nemocnicí v Praze?
Jsem maminkou za chvíli již 9-měsíčního chlapečka. Na jeho operaci varlátek jsem si vybrala primáře Mudr. Libora Janečka, který má více míst působnosti, ale primářem je právě na dětské chirurgii v Kolíně. Tuto diskuzi jsem našla založenou a moc by mě jako máme pomol, když by sem nějaká maminka vložila patřičné odpovědi. Bohužel zde žádné nejsou. A já bych se tedy ráda s dalšími maminkami, které vyhledají tuto diskuzi a budou chtít vědět zkušenosti na dětskou chirurgii v Kolíně podělila o svoji zkušenost, jelikož již operaci se synkem máme za sebou.
Náš syn měl od narození chybějící levé varlátko. Pravé v pořádku v šourku. Měla jsem z toho šílené nervy a tak jsem si našla odborníka na slovo vzatého pana doktora Janečka. Je to dětský chirurg s 20 letou tradicí a nabízí operace dětí od 1,5 roku ambulantně tedy bez nutnosti hospitalizace. To byla ta správná varianta pro nás. Nakonec se u nás ale zjistilo, že má syn varlátko nejspíš úplně zaniklé již od doby, kdy byl v bříšku. Druhé je na správném místě a je funkční. Tudíž je potřeba operaci udělat co nejrychleji, tedy ro roku věku dítěte a bude nutná hospitalizace v Kolínské nemocnici, kde je pan Janeček primářem. Samozřejmě jsem měla strach, především z důvodu hladovění dítěte před operací, po operaci a tak dál… Pan Janeček mě ujistil, že kojit se může 4-6 hodin před operací podle návrhu anesteziologa. Obecně platí že 6 hod před naposledy. Výjimečně se souhlasem anesteziologa 4 hod. Vodu či čaj v malém množství ještě 2 hod před operací. Po operaci pan Janeček umožňuje kojení prakticky okamžitě, jakmile dítě ztoleruje vodu či čaj. Prý udělá vše proto, abychom já i můj syn byli maximálně spokojeni. Tím mě uklidnil a ni