Dětské domovy/kojenecké ústavy

Anonymní
24.7.21 23:38

Dětské domovy/kojenecké ústavy

Je nějaká možnost návštěv? Jet se podívat za dětmi a pobýt s nimi?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4313
24.7.21 23:44

Nevím podrobnosti ale je možnost dělat hostitelskou rodinu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
24.7.21 23:47

@Leviatan V mém případě by to nebylo možné, jsem ještě mladá studentka bydlící u rodičů

• Citovat
  • Nahlásit
10769
25.7.21 00:03

Tak si nějaký v okolí najdi a informuje se přímo tam. My jsme v práci občas jezdili do SOS vesničky na odpoledne. Něco jsme tam pomohli udělat na zahradě i s dětma a pak sme měli společně taborak. Ale teď v covid době těžko říct jak jsou tomu v domovech nakloněni.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18
25.7.21 00:06

Možné to většinou je, ale jako odchovanec z děcáku Tě prosím nedělej to. Mě se v děcáku hrozně líbilo, ale tohle byla jedna z věcí, která mě na pobytu tam stvala a štve to všechny děti. Tyhle návštěvy jsou trapný. Představ si, že ti je třebas 11 a po bytě ti chodí návštěva, kterou neznas a leze ti do soukromí. V rámci korektních vztahů s veřejností to vedení akceptuje, vychovatelé musí respektovat nařízení vedení, musí děti poučit, že se mají chovat slušně, musí si uklidit, jinak přijde odebrání nějaké výhody. A ty jako to děcko to musíš udělat a přitom si připadáš jak cvičená opice, kterou chodí někdo očumovat, leze mu do toho mála soukromí, které má a ještě se musí tvářit nadšeně. A nejhorší byly mladé holky. V děcáku jsou děti od tří, klidně až do 26, v rodinných skupinách dohromady a děti nad sedm let to prostě těžce nesou.

Příspěvek upraven 25.07.21 v 00:09

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
25.7.21 00:08

@Kolotočč neměla jsem rozhodně v plánu nikomu očumovat soukromí, jak říkáš, ani si nikoho nejezdit prohlížet. Ale zpestřit dětem čas, pohrát si, dát si něco dobrého…a kouknout třeba po možném kandidátovi k adopci

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní