Cesta na Ukrajinu 2021

7736
24.7.21 20:16

Cesta na Ukrajinu 2021

Češi, Češky, jeli jste teď poslední dobou někdo na Ukrajinu? Mě čeká první návštěva, tak jsem samozřejmě plná obav. Co všechno, zvlášť v době corony, budu muset mít, jaké podmínky splnit. Samozřejmě že studuji všechno možné na netu, ale přecijen sdílená osobní zkušenost je lepší. 🤷‍♀️

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
307
24.7.21 20:17

Pas, očkováni, pojištění.. jinak nic navíc by nemělo byt :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6667
24.7.21 20:55

Pevné nervy při cestě zpět, nebyla jsem sice v poslední době, ale ať jsem se kdykoliv vracela přes Slovensko nebo přes Polsko, tak ukrajinští celníci měli všechno na háku, zato Slováci a Poláci prudili hrozně a skejsli jsme na hranicích vždycky několik hodin. :?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
44198
24.7.21 21:25
@klamonožka píše:
Pevné nervy při cestě zpět, nebyla jsem sice v poslední době, ale ať jsem se kdykoliv vracela přes Slovensko nebo přes Polsko, tak ukrajinští celníci měli všechno na háku, zato Slováci a Poláci prudili hrozně a skejsli jsme na hranicích vždycky několik hodin. :?

Jj, vyjet z EU je lehké a rychlé, ale vrátit se do ní zpátky bylo na několik hodin i před covidem. Normální čekací doba 4-6 hodin.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7736
24.7.21 21:27
@Kvačka1012 píše:
Pas, očkováni, pojištění.. jinak nic navíc by nemělo byt :)

Já doufám. Očkovaná nejsem, půjdu na test. Pojištění myslíš že jen to na tu coronu či ještě jiné?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7736
24.7.21 21:33
@klamonožka píše:
Pevné nervy při cestě zpět, nebyla jsem sice v poslední době, ale ať jsem se kdykoliv vracela přes Slovensko nebo přes Polsko, tak ukrajinští celníci měli všechno na háku, zato Slováci a Poláci prudili hrozně a skejsli jsme na hranicích vždycky několik hodin. :?