Dezorientace a zhoršení po AD?

207
25.1.15 01:01

Dezorientace a zhorseni po AD?

Poprosim vas o pripadne rady a zkusenosti.
Beru AD mesic (na panickou poruchu a uzkost) a po dvou tydnech jsem zaznamenala zlepseni, ze jsem zas zacala jist a na problemy uz temer nemyslela, ale ted po mesici uz tri dny zas silene - bojim se doma, o venku ani nemluve, vecne mam pocit, ze se udusim - tak 25× denne, uz jsem se objednala k doktorovi, ze chci EKG, tak nevim nakolik se mi podari to vyprosit.
A navic kazde rano si myslim, ze jsem v mem byvalem domove a chvili mi trva se zorientovat.
Prasky mam z Cech, ziji v zahranici, je tezke to resit na dalku, ale nevite, zda je tohle zhorseni normalni? Nemohly mi prestat zabirat prasky?
Je pravda, ze ve ctvrtek se mi doma udelalo tak mdlo, ze od te dby se zas bojim, ale od toho beru prasky.
Uz jsem zoufala. Mam pocit, ze uz jsem zrala na prikurtovani do blazince. :(
Chtela bych zas chodit ven, nakoupit si, projit se… ale strach je vetsi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
320
25.1.15 02:05

@anetan007 nevynechala jsi jednou dávku, nebo bereš ve stejnou hodinu? Já měla to samé když jsem brala půl tablety. Prostě se mi to občas pořád vracelo.. zvlášť když jsem opoměla tabletku třeba už 2h po probuzení. Zvýšila jsem na celou a teď ani nevadí, když si ji vezmu třeba až v poledne. Zkus se domluvit s dr. na upravení dávky, třeba potřebuješ zvýšit, neboj, bude to ok. V nejhorším vyměníš lék :hug: :hug:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4346
25.1.15 02:25

Zkus brát podstivě a v pondělí zavolej lékaři. Uvidíš že podle EKG budeš v pořádku, já takhle mívám návaly bušení srdce a taky sem zjistila že je to od panické poruchy. Je možné že to budou vedlejší účinky, nebo ti dávka třeba nestačí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
278
25.1.15 03:50

napíšu hroznou věc

Nevím co prožíváš, ale vím že je to strašný čím rychleji si pomůžeš tím lépe a dřív budeš žít, jestli se ale nepletu AD nejsou léky na vyléčení i když jsou vedeny jako léky, jen potlačují reakci na problém, jestli jsem to pochopil od mudrce.Beru AD taky leta a vím, že působí i při braní AD na člověka jiné vlivy a celé to funguje jinak, mudrc mi něco předepsal chvíli dobrý žiju si, pak jsem u mudrce co s tím on že neví a se stavím za dva mněsíce, já se doma plazím po zdi, nevím co mám dělat ze zoufalosti, navýším si dávku o kousíček, uleví se mi, jsem u mudrce říkám musel jsem si dávat více, on mi prášky změní, a jedu nové kolo možá to bude pěkný, jenže já šel včera spát 23:45hod a vstával 02:15hod a jak spím málo flákám sebou o zem moc, jsem dobitý, těžce chodím, ba co víc, blbě mluvím, mám nesmírné nutkání furt něco psávati, neubránim se, cítím se jak posedlý, píšu píšu, kde to skončí, mám strach,
nevím jestli je vhodné být v cizině a mít lékaře tady, bud lékaře tam at lze vše řešit okamžitě, zkušenosti mám, že za všechny peníze na světě si zdraví nekoupíš nikdy, nechtěl jsem radit nemám s čím, moudra nemám, mám je splín, vím, že trápíš se, kdybych mohl uzdravím tě, já všechny nemoci co lidstvo má bych smazal at se má

vrtím se, potím se, není to ono, chvíli zima, chvíli teplo, budím se, dítě spí on chrápe, najednou rytíř v dáli, koně má pod sebou, pulzující silné tělo koně, vlající hříva, rytíř se blíží ke mně, já se chvěju, touhou, napětím, můj rytíř je tu, železné brnění se leskne, konské funění, rytíř zvedá přilbici, koukám jsem tu v ledu sněhu, však obličej má chybící, táži se ho, kdo jsi ty neposedo, zima strach mi z tebe je, neboj jsem silný a ochráním tě, ve špatných chvílích podržím tě, budu doprovázet všude tě, do divadla i na plesy, nenechám tě trápit u sporáku kdesi, s pračkou je to samé, my spolu všechno zvládneme, po sexu dychtivý já nejsem, láska a věrnost to jsou moje přednosti, seznámila jsi se s wilkinsonem, holím tvoje tajnosti, já husa myslila jsem, že můj rytíř přeci je, nebude nevrlý, unavený, spící ve stoje, pít on pivo umí, ničemu on nerozumí, čím to je, on je líný, dej mu meč pošli do boje či do války, vždyt on může prádlo prát, někdy vysávat, dítko mít, ty si na stůl nohy dát, s knihou v ruce se pobavit, vínko v ruce chutě pohladit, on bude tvůj rytíř ve spodním prádle jen, však ty si užiješ z wilkinsonem, večer dáli bůh, rytíři můžu už, rytíř chrápe první ligu, ty si bereš zase knihu, chyběla ti velice, moc dlouhé měsíce

takové hovadiny já musím psát a psát nedá mi to pokoj, trápím se, můj syn mi říká jsi blbec, mluvím a mluvím a mluvím, hubu nezavřu, děsná to věc :poblion:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4260
25.1.15 07:19

Mě to taky připadá, že je třeba navýšit dávku. Zavolej lékaři a poraď se. Mě tohle říkal doktor taky, kdyby se stav zhoršil, navyšuje se.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
670
25.1.15 09:47

Ahoj, já tohle také měla, beru sertralin na PP a po měsíci zlepšení, pak najednou zhoršení, musela jsem zvýšit dávku, ale trvalo 14 dní, než zabral, pak jako když utne a mám teď naštěstí klid. Těch 14 dní jsem brala 1/4 tbl lexaurinu 3mg a bylo to dobré.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
207
25.1.15 13:40

Kdyz ja uz vazne nevim, zda je to „jen“ psychika, nebo ty fyzicke problemy. :,(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
670
25.1.15 15:13

T jsem taky nevěděla, bylo mi zle, hlavně bušení srdce, lítala jsem pořád na WC a taky jsem si říkala, že to nemůže být psychika. Vzhledem k tomu, ze sertralin zabral, asi to byla psychika.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
207
25.1.15 15:25

No, ja jdu zitra zebrat k doktorovi o EKG nebo neco… chci konecne zjsitit, zda to je fyzicky problem a nebo ne. A podle toho se zaridit. Uz nezvladam kazdy den zit s tim, zda nahodou neumru.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
670
25.1.15 23:16

Zkus si vzít lexaurin nebo neurol - mně zabral lexaurin a hned jsem věděla, že je to tedy asi od nervů, obtíže po něm zmizely do 20 minut

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4260
26.1.15 14:24
@eva333 píše:
Zkus si vzít lexaurin nebo neurol - mně zabral lexaurin a hned jsem věděla, že je to tedy asi od nervů, obtíže po něm zmizely do 20 minut

souhlasím, v dobách nejhorších jsem si napřed vzala neurol nebo frontin. Když to povolilo, bylo jasný, že to infarkt ani mrtvice nebude. Ale opravdu, kdo nezažil, nepochopí sílu těch projevů, naprosto neuvěřitelný, že by to „byly jen nervy“.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
207
26.1.15 17:12

Tak jsem si vybojovala EKG a zitra jdu na vysledky.
Lexaurin ani nic podobneho doma nemam, jen ty antidepresiva.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1011
26.1.15 17:50

@anetan007 divím se, že jsi nedostala k antidepresivům na ty stavy, které popisuješ i tzv. psychitraickou první pomoc. Já mám např. Rivotril. Je to právě pro stavy, které vnímáš /a já je vnímala taky tak /, jako že Ti „jde o život“. Po Rivotrilu do 20 min. úzkost a panika ustoupí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
207
26.1.15 18:27

@daniela4 Rivotril mi dala taky, ale jen na panicke ataky pry a spis se snazit si ho nevzit vůbec. Ale to nove, co prozivam, mi neprijde jak ataka, ale trvajici strach. No, uvidim, jestli něco vyčtou v tom EKG a rozhodne se zeptam, co bych kdyztak mela delat dal…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1011
26.1.15 18:36

@anetan007 uvidíš zítra…ale předpokládám, že EKG budeš mít v pořádku. Já měla takové stavy, že přijela i záchranka, natočili EKG přímo doma, pak v nemocnici EKG, celou biochemii- vše ok. Jediné doporučení znělo - rivotril na takový stav..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat