Dlouho pozitivní antigenní test

Anonymní
23.12.23 09:11

Dlouho pozitivní antigenní test

Ahoj všem, chci se zeptat, jestli jste se s tím někdo nyní nesetkal.
Před 8 dny mi začínala rýma, prostě klasika. V neděli příteli nebylo dobře, kdyby mu nebylo zle, test si ani nedělám, opravdu jen nachlazení. Vyšel mu pozitivní antigen, já v neděli ještě negativní. V pondělí už i já pozitivní.
Včera (pátek, tedy 6 den od prvního testu) už přítel negativní, já stále pozitivní i dnes a ani se na testu nejeví, že by mi druhá čárka slábla.
Mám jen doznívající rýmu, občas smrkám, ale fakt jinak nic. Zítra je samozřejmě Štědrý den a mám se potkat s celou rodinou.
Dostala jsem od lékaře informaci, že infekčnost je 48-72 hodin od prvního pozitivního antigenu, pokud nevykazujeme akutní příznaky (doznívající rýma to není a přítel od pondělí naprosto v pořádku) a že antigeny mohou být delší dobu pozitivní.
Nesetkal jste se s tím někdo? Co si o tom myslíte? U těch nových mutací to takto opravdu je?
Moc děkuji

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2519
23.12.23 09:32

Ja mela v unoru pozitivni test 11 dni. A bacha - nedavno jsem poslouchala rozhovor s nejakym lekarem z IKEMu a ten rikal, ze infekcni jsi do te doby, dokud mas prave test pozitivni…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
42773
23.12.23 09:55
@Kacatko1986 píše:
Ja mela v unoru pozitivni test 11 dni. A bacha - nedavno jsem poslouchala rozhovor s nejakym lekarem z IKEMu a ten rikal, ze infekcni jsi do te doby, dokud mas prave test pozitivni…

Testy zachycují i mrtvé viry - PCR i antigeny.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11889
23.12.23 11:31

Kolega z práce měl po prodělané infekci pozitivní test 2mesice…a ne domácí ale normálně výtěr ve špitále (jsme zdravotníci) fungoval tehdy v režimu pracovní karantény či jak se to tehdy říkalo..jen do práce a domů…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
754
26.12.23 08:20