Dobrý gynekolog, ideálně Praha 9

dornicka
22.3.10 15:41

Dobrý gynekolog, ideálně Praha 9

Ahoj holky,
prosím o tipy na dobré pražské gynekology, kteří ještě přijímají pacienty… Ideálně Praha 9 (jsem z Proseka), ale klidně někam vždycky dojedu. Jen aby byl doktor dobrý, spolehlivý (nebo doktorka…). Jsem od začátku těhu v péči Motola, ale po porodu, který se blíží, bych měla mít svého gynekologa - k té paní, co jsem k ní chodila před těhu, už nikdy jít nechci :roll:
Děkuju moc!

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Michaelakkk
22.3.10 16:08

Pokud ti mohu doporučit českou kapacitu tak jedině Prof. Čech, který má ordinaci v praze kyjích v Jiráskově čtvrti a pracuje jako porodník a gynekolog i v porodnici u Apolináře. Zkus mu zavolat jestli by tě vzal jeho telefon je 281869998. Je to opravdu třída a je velmi milí a příjemný… Je to starší pán a má i příjemnou sestřičku a dobré vybavení :-)

• Nahlásit
  • Citovat
Michaelakkk
22.3.10 16:11

praha kyje je PRAHA 9 :-)

• Nahlásit
  • Citovat
13761
22.3.10 17:33

mudr vetesnikova koubova na cernaku, gynveko.cz
muzu doprucit, necekas, ma plne vybaveni a je ochotna

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15775
22.3.10 18:15

Můžu doporučit MUDr. Alexandra Stará. Opravdu kapacita. Veškeré vybavení v ordinaci, nečekáš, komfortní prostředí. Je soukromá a ročně se tam platí nějaký příspěvek, ale není to moc a dát ho nemusíš.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
dornicka
23.3.10 17:29

Holky moc děkuju za tipy, obvolám si vaše doktory a snad se mě někdo ujme.

• Nahlásit
  • Citovat
13761
15.3.12 14:10

tak momentálně hledám já -máte nějaké ověřené?? děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5644
15.3.12 14:21

Muzu doporucit mudr. Rozsypalovou v D. Chabrech
http://gy-nek.cz/

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3447
15.3.12 14:45

Za sebe doporučuju dr. Lachetu z Gynemu na Praze 8. http://www.gynem.cz/lekari.html

Je to kousíček od metra Kobylisy.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3267
15.3.12 15:12