Vyrovnání daní - dotaz pro účetní

66
10.3.11 14:13

Dotaz

Ahojky maminy,chtěla bych se zeptat,zda je tu nějaká účetní? Potřebovala bych poradit s vyrovnáním daní.Přítel dnes dostal vyrovnání něco kolem 5 tis. a to uplatňuje malýho,přijde mi to nějak málo,když na dítě je to nějak 11 tis. Vůbec tomu nerozumím. A taky nevím,zda si můžu podat já,když jsem vloni měla neschopenku a potom mateřskou půl roku.....poradíte mi některá…?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1227
10.3.11 14:51

nejsem přímo účetní, ale taky jsme to řešili
předpokládám, že příteli malého odečítají už pravidelně každý měsíc, takže při vyrovnání na prcka fakt už nemusí vracet nic
nepochopila jsem, co chceš podávat ty, daňové přiznání? slevu na malýho?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2058
10.3.11 15:18

Jadulinko, sleva na dani na dite se uplatnuje za jednotlive mesice, co s vami bydlelo. Pokud se narodilo v pulce roku, ma pritel narok na cca pul slevy podle mesicu.

Ale pokud je zamestnany a nahlasil to zamestnavateli, tak mu to meli zohlednit uz v mesicnich zalohach, na konci roku by to teda nehralo roli, jak psala Katek.

Nemocenska a materska nejsou zdanitelne prijmy, nepodava se priznani. Pokud jsi chodila do zamestnani, radsi se zeptej na personalnim, treba jsi par dni pracovala, meli by za tebe podat rocni zuctovani.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1769
10.3.11 15:22
Jadulinka píše:
Ahojky maminy,chtěla bych se zeptat,zda je tu nějaká účetní? Potřebovala bych poradit s vyrovnáním daní.Přítel dnes dostal vyrovnání něco kolem 5 tis. a to uplatňuje malýho,přijde mi to nějak málo,když na dítě je to nějak 11 tis. Vůbec tomu nerozumím. A taky nevím,zda si můžu podat já,když jsem vloni měla neschopenku a potom mateřskou půl roku.....poradíte mi některá…?

ja min rok byla od brezna do srpna (to jsem nastoupila na MD) na neschopence, mezitim mi v kvetnu neprodlouzily smlouvu a dostala jsem vyrovnani 4400.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
66