duben 2009

Napsat příspěvek
Velikost písma:
14500
22.10.08 10:01

Ahoj holky, co to tady čtu? Tygříku, Stanus, bude to dobré, musíme věřit.. Přece nikdy není nic 100% a i když to vyjde blbě, neznamená to, že to blbé taky je.

Na odběr plodovky bych se taky bála kvůli riziku, a odběr z placenty, nemá náhodou ještě větší riziko? Jsem úplně laik, ale zní to pro mě ještě hůř než odběr plodovky.. Hodně kamarádek bylo na amnio a v pohodě, ale bála bych se. No ale je to lepší, než riskovat postižené dítě, to zase jo.

Nebojte se ničeho, všem to dopadne výborně! Mě se to říká, já jdu teprve na odběry tripple 29/10 :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5264
22.10.08 10:07

Amber - riziko je stejné - jak u CVS tak amnio.
A jak píše Stanus - já se nebojím, že budou špatné výsledky. My máme jen blbé NT, biochemie a vše ostatní je okí. Takže věřím, že Tygřík je okí. Já se bojím, že o něj přijdu - přeci jen riziko 1:100 mi nepřijde zanedbatelný

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4663
22.10.08 11:21

Ahojky těhulky,

tygříku, já osobně mám zkušenost s amniocentézou, byla jsem na ní když jsem byla těhu s Matýskem, bylo mi 20let a totálně špatně mi vyšly triple, v té době se NT ještě nedělal. Moc jsem se bála, ne toho zákroku, ten vůbec nebolí, jen tlačí, co si pamatuju, ale bála jsem se potratu a výsledků, striktně jsem dodržovala doporučení doktora, klidový režim a tak dál, vše dopadlo dobře, během těch 3 týdnů co jsem čekala na výsledky jsem poslouchala hodně hudbu, i Matesovi jsem ji pouštěla, a moc jsem doufala a věříla že nosím zdravý miminko…
Pokud se budeš dožet toho co ti lékař řekne, určitě to bude dobrý, je lepší podstoupit tohle vyšetření, než …

Ale bude to dobrý věř že ano… :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6471
22.10.08 11:35

Ahoj holky, téda dlouho jsem tady nebyla a teď jsem v šoku, holky moc moc vám budu držet pěstičky a určitě to dopadne dobře, musí!!! :wink: