duben 2009

Napsat příspěvek
Velikost písma:
6471
17.4.09 10:14

Tak jsem ještě v sedm usnula a probudila mě pošťačka :roll:
U nás se už zatáhlo a každou chvíli to vypadá, že spadnou první kapičky, v Praze prý už prší…
Jinak se tedy citelně ochladilo, fuj, byly jsme s mamkou v lidlu a fakt zima…

Angu jsi super manželka :lol: ale třeba to vůbec nebude potřeba a ty budeš už o víkendu rodit,to by bylo ideální, ne? :wink:

Mě bylo řečeno, že bříško mám ještě hodně nahoře, tak uvidím, kdy se jí bude chtít vylézt :lol:

Peti ať vám dopadne dobře kontrola a ten kolega, teda to nemám slov, hrozný… :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
50725
17.4.09 10:55

Luci, mohlo by to být už i dnes… :lol:
Studuju si tady tu zprávu ze včerejška a už jsem dešifrovala, že čípek je spotřebovaný - což jestli tomu dobře rozumím znamená, už mi žádný nezbyl :lol: hlavička malým oddílem znamená, že je trochu už vstouplá do pánve (no že ho to neštve, že se mu deformuje hlava :lol:), děloha tonická znamená napnutá a on prostě nepude a nepude :lol: A to bylo ještě před tím Hamiltonem, teď už to přece musí být ještě pokročilejší, ne? :roll:

Ale zjistila jsem, že když chodím, tak se něco děje (asi gravitace) :lol:, když sedím, tak nic… Tak se budu asi dneska nějak procházet nebo co…

U nás zatím ještě neprší, prý bude večer, ale už spadlo pár kapiček a taky se dost ochladilo…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1339
17.4.09 11:52

los fotoz

neb bych dostal vynadáno, tak hnedle přidávám fotky :wink: :D

obě kočky sou naprosto v pohodičce, všechno je jak má být, Verča pozdravuje, možná v neděli jí už pustěj, tak Vám to řekne všechno sama :wink:

manžel :wink:

http://dvouval.cz/…kinka001.jpg

http://dvouval.cz/…kinka002.jpg

http://dvouval.cz/…kinka003.jpg

http://dvouval.cz/…kinka004.jpg

http://dvouval.cz/…kinka005.jpg

http://dvouval.cz/…kinka006.jpg

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
50725
17.4.09 12:01

Manželi, paráda… Oběma holkám to hrozně moc sluší :wink:

• načítám...
  • Citovat