Epilepsie, práce a šílená frustrace

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
SibyllaTrelawney
Kecalka 335 příspěvků 10.04.19 18:32
Epilepsie, práce a šílená frustrace

Ahoj, potřebuji se jen vypovídat. Kamarádky o mém problému nevědí, nechci je zatěžovat. Manžel se mě snaží podržet.

O co jde… jsem epileptička. Dlouho (10 let) jsem měla bezzáchvatové období, takže všechno super - v té době proběhlo těhotenství i rodičovská, dcerce je teď 8. Samozřejmě jsem řídila auto, tak jsem začala pracovat ve městě vzdáleném 30 km. Autem pohoda, za 30-40 minut jsem tam. Jsem učitelka AJ, pracuju s velmi problematickou skupinou dětí ( psychiatrie) a cítím, že to přestávám zvládat - teď, po tom zhoršení zdravotního stavu. Necítím se dobře, v práci je hluk, chaos. Často cítím, že mám asi záchvatovou pohotovost. Dojíždím autobusem, úhrnem mi to zabere 2,5 hodiny za den (1h bus a pak 15 min trolejbus). Jsem úplně mrtvá, strašně mě to vyčerpává - já vím, že to takhle zní zpovykaně, co by za to lidi dali - ale mi je fakt zle. :,( Kvalita života šla úplně do kytek, psychicky mě to položilo.

Mám svou práci ráda, ale teď velmi vážně uvažuju o její změně. Dělala bych cokoliv, jen kdyby to bylo blíž, ideálně u nás ve městě, abych se nemusela nikam daleko dopravovat a došla tam pěšky. Jenže nemám šanci. Žádané jsou dělnické profese ( speciální, kde je potřeba výuční list v tom oboru), pro mě nic. Líbila se mi pozice školnice ve vedlejší vesnici, jenže jednak je tam výdělek cca 14.000 a navíc tam bude práce ve výškách ( mytí oken), což nesmím. Na 90% míst nemám šanci kvůli řízení auta.

Asi je šance, že se stabilizuju a nemoc se zase povede zvládnout, ale mám hrozný strach, že ne a já budu vyřízená. Teď mě čeká CT a já se bojím, že najdou na mozku ještě neco horšího ( proč by se mi nemoc jinak znovu ozývala…), takže to mi teď taky nepřidá.

Díky tomu, kdo se odvážil to číst.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Halamka