Extrémně tloustnu a nevím proč

Anonymní
9.9.13 22:08

Extrémně tloustnu a nevím proč

Holky, ženy - prosím o radu, názor, cokoliv. Jsem neštastná - během dvou měsíců jsem přibrala 12 kg!! Do ničeho se už nevejdu, džíny které jsem nosila ještě v pohodě v červnu a byly mi volné, tak jsem je včera narvala jen do půlky stehen!! Jediná změna za to léto byla - na žízen jsem víc ( než v zimě ) pila ovocné pivo, při grilování, ve vedru po práci na zahradě a pod. A druhá změna je to, že od června beru AD Citalon. V jídle jsem návyky nezměnila. Cím to může být?? Tím ovo pivem nevo AD? Pokud těmi antidepresivy, tak je okamžitě přestanu brát. Ted mám deprese už jen z toho tloustnutí, než proč jsem je začala původně brát. ( nervozita, nesoustředění, nechut k čemukoliv, totální ztráta energie, nespavost, naprostá laxnost k problémům ) z toho důvodu mi je dr napsala, tyto příznaky vymizely, ale pokud jsem za dva měsíce přibrala jen kvůli Citalonu 12 kg, tak za to mi to nestojí. Co mám dělat?? To at jsem zase ke všemu laxní a čumím do blba, než se sledovat ty hnusný špeky a pneumatiky na břiše. Díky

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

8151
9.9.13 22:10

No tak ono to může být i to pivo, je to samý cukr

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1654
9.9.13 22:11

Určitě je to z AD a určitě je nesmysl je okamžitě přestat brát. Jdi ke svýmu psychiatrovi a on ti řekne co dál, zřejmě je změní.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
9.9.13 22:11

Podle mě to budou AD, mají to i v příbaláku, alespoň ty moje, beru Zoloft. Ale nepřibrala jsem po nich. Zase jsem přibrala po antiko, co jsem brala před AD, nabrala jsem během 1,5m asi 5kg :cert:

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
9.9.13 22:12

Jo a vydrž to a nesekni s práškama jen tak, mohla bys mít něco jako absťák. Dávky se snižují postupně!

  • Nahlásit
  • Citovat
6361
9.9.13 22:14

Antidepresiva toto mohou delat. Urcite je ale svevolne nevysazuj, spis se domluv s lekarem na zmene.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9986
9.9.13 22:15

Máš vyšetření na štítnou žlázu? Potíže při ní, se rády zaměnují za deprese.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8895
9.9.13 22:19

Tak antidepresiva to být můžou, ale to ovocné pivo taky :nevim: kdysi jsem četla test ovocných piv a půllitru obsahuje klidně až osm kostek cukru… chmel zas povzbuzuje chuť k jídlu… to se pak tloustne jedna radost :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22519
9.9.13 22:23

Tyto léky nezpůsobují přibývání na váze, ale vzácně mohou zvyšovat chuť k jídlu a TO má za následek zvyšování váhy. Máš pocit, že bys více jedla? Přes léto bych to viděla na grilování a to sladké pivo, v tom je cukru jako blázen.12 kilo je dost, za poradu u lékaře to stojí.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6361
9.9.13 22:24

Já v tom vidim AD, já beru cipralex a ok. Určitě sama nevysazuj, zajdi k dr. Jinak držím palce, prozivas mou noční muru :?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
9.9.13 22:24

Holky díky - takže je to zřejmě po těch AD? Právě, že po tom OVO pivu mi to bylo divné, ale fakt nevím. Dříve jsem pila normální pivo, ale ten cukr mně odradil, tak jsem se " dala " na to ovocné, že údajně nemá tolik cukru a o procentech alkoholu nemluvě, je to jako limo. Vypiju při společnosti u grilování za večer i dvě lahve a není mi nic, necítím nejmenší opilost, takže mně to vyhovuje. Aspon nehrozí žádné trapasy. Ale fakt jsem nevěděla, po čem jsem tak příšerně nabrala ( po tom pivu by mně to mrzelo, chutná mi ) A jestli je to po tom Citalonu, tak proč ho nemohu přestat brát, když už ty původní příznaky nemám a " srovnala " jsem se? Jak píši, ted ty původní příznaky vystřídaly deprese se špekama. Beru ho teprve dva měsíce, tak na něj ještě nejsem snad závislá? Půlit nejde, jsou to mini-prášečky, tak přestávat postupně by šlo těžko. Beru jeden denně. Mám ted pocit, že kdybych měla postavu jako dřív ( 49 kg ) tak jsem už v pohodě. A ne 60 kg a lítat po sekáčích a shánět nové džíny, sakra. I do plavek se stydím, jak mi visí ty špeky.

  • Nahlásit
  • Citovat
31695
9.9.13 22:24

Může to být obojí :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8895
9.9.13 22:31

Hele, upřímně, jestli vypiješ dvě láhve ovocného piva za večer, tak je to sakra kalorická bomba, to bych se přibývání na váze vůbec nedivila :nevim: jako alkoholu tam moc není, ale cukru habaděj, vždyť je to limonádka :mrgreen: a pokud jsi měla 49 kilo, tak to mi přijde dost málo, byť nevím, k jaké výšce. pokud je člověk podvyživený nebo se podvýživě blíží, tak tělo si samozřejmě zásoby dělá, když má z čeho (a v ovocném pivu fakt kalorie jsou).

jenže to ty slyšet nechceš. chceš zvolit tu jednodušší cestu, přestat brát prášky (které ti nepřináší tolik uspokojení, co dobré pivko), byť v pohodě evidentně nejsi a je jedno, na co svoji nepohodu zrovna svádíš :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
939
9.9.13 22:36

Urcite to muze byt temi antidepresivy. A sladke piti je brana do pekel. Promluvila bych si s Dr., aby ti nabrali stitnici.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2234
9.9.13 22:38

Zkoumal ti někdo hormony štítné žlázy?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama