Háčkované čepičky - pochlubte se

• Fotoalbum (984)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
20656
21.3.12 18:04
kozisek píše:
Starrky píše:
Ahoj holky - potřebovala bych nějaký tip na jarní čepku pro kluka. Poraďte něco vyzkoušenýho. Všude jsou krásný čepky a kloboučky pro holčičky, ale pro kluka mě nic moc nezaujalo, tak se ptám tady. Ale jsem spíš začátečník, tak něco jednoduchýho :)
Podle Aty, také mám kluka a některé mi přijdou moc, tahle se mi osvědčila :pankac: Má ji ve třech barevných variacích :mrgreen:

a já dělala nedávno pro kamarádku tyhle:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35545
21.3.12 18:13
sandrik píše:
kozisek píše:
Starrky píše:
Ahoj holky - potřebovala bych nějaký tip na jarní čepku pro kluka. Poraďte něco vyzkoušenýho. Všude jsou krásný čepky a kloboučky pro holčičky, ale pro kluka mě nic moc nezaujalo, tak se ptám tady. Ale jsem spíš začátečník, tak něco jednoduchýho :)
Podle Aty, také mám kluka a některé mi přijdou moc, tahle se mi osvědčila :pankac: Má ji ve třech barevných variacích :mrgreen:
a já dělala nedávno pro kamarádku tyhle:

Ty jsou také krásné, ty se budou hodit za měsíc :jazyk: z čehopak je to háčkované a jakpak? :oops: :mrgreen: Máš je i krásně sladěné :*

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
20656
21.3.12 18:44

Děkuju :kytka: všechny jsou z Camilly, ty první dvě barevné kombinace (šedo-zel. a černo-zel.) si vybrala kamarádka sama a na tu první jsem pak ještě našila pejska, stejného jako je na té hnědé

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15674
21.3.12 19:23

Taky přidávám své poslední práce. Aty, až zas vymyslíš nějaký návod, který budeš dávat na MMB, tak mi ho můžeš rovnou poslat, ať to tam pořád nemusím hledat :jazyk: . Co návod, to perla, takže já jsem jen taková tvoje opička :oops: .

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Aty
7700
21.3.12 19:29