Hypotéka a student

Napsat příspěvek
Velikost písma:
3893
6.2.14 11:26

Hypotéku máme 3. rokem já v té době studovala a pracoval jen manžel-já pracovala až od léta minulého roku. šli jsme do toho s tím, že se prostě nějak omezíme a dopadlo to tak, že se neomezujeme snad v ničem-máme takový nenáročný životní styl a spoustu peněz ještě ušetříme, takže to splatíme mnohem dřív než to vypadalo. pokud to spolu myslíte vážně, běžte do toho ;) pro mě to je to nejlepší, co jsem v životě udělala :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1091
7.2.14 14:16
@martina289 píše:
Ahoj všichni.
Můžu se zeptat, zda si někdo s přítelem bral hypotéku, když on vydělával a vy studovali?

Moje situace je taková… Přítel vydělává asi 18, ale bude mít novou práci, kde bude mít ještě víc. Já studuju, ale po dobu studia budu pobírat měsíčně 5 tisíc+mám brigády… Mám strach ale jít do hypotéky, která by byla 1,8 milionu. Přítel by jí dostal, ale já nevím, když ještě studuju. Na druhou stranu je to šance, kterou nemusíme už dostat - dobrá lokalita, zahrada, dům celkově předělanej a cena vzhledem k tomu je akorát.
Musím podotknout, že je přítelovi 21 a mě 20. Nejsme typy, co si chce užívat, dovolená taky není prioritou, ale přemýšlím, jestli to není moc brzy se zavázat bance a splácet bůhví do kolika…

Asi mi tady nic neporadíte, spíš jsem se potřela vypovídat a vyslechnout si ruzný postřehy…
Díky jen tomu, kdo to přečte :)

žádná banka nedá vám dohromady hypo…nejste manželé a jako spolužadatel taky nemůžeš být páč nemáš peníze, jedná se jen o něj a myslím, že 1,8 při příjmu dejme tomu okolo 20 tisíc když nemá čím ručit a nebude v práci víc jak rok tak je šance nulová…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
873
8.2.14 14:58
@Grey Sky píše: žádná banka nedá vám dohromady hypo…nejste manželé a jako spolužadatel taky nemůžeš být páč nemáš peníze, jedná se jen o něj a myslím, že 1,8 při příjmu dejme tomu okolo 20 tisíc když nemá čím ručit a nebude v práci víc jak rok tak je šance nulová…