Jak u vás probíhala změna pediatra?

111
18.5.18 21:38

Jak probihala u vas zmena pediatra ?

Ahojda, posila se vypis z karty postou? Ptal se Pediatr na zamestnani rodicu? ( to nesouvisi se zmenou :-). Diky

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3686
18.5.18 21:41

@Solni posila se uz elektronicky. Stary pediatr to posle novymu. Novymu jenom reknes jeho jmeno, on si to najde a vše mu pošle. Ne pediatr se na zaměstnání nepta :lol: proc?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7010
18.5.18 22:28

Měnila jsem holkám pediatra asi před půl rokem, sestře jsem pouze nahlásila jméno lékařky od které odcházíme a zařídila si to sama. Možná to ještě bylo písemná forma.
Jestli se ptala na zaměstnání si nevybavuju, ale myslím, že ne.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6451
18.5.18 22:46

Na zaměstnání rodičů se pediatrička nikdy nezeptala. Ani ve škole to vědět nechtějí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
51102
18.5.18 23:14

Měnila jsem nejen pediatra, ale i jiné lékaře. Někdo poslal elektronicky, někdo poštou. Pediatrička mi dokonce vrazila složku do ruky v zapečetěné obálce, ať si odnesu sama. Na zaměstnání se mě nikdo neptal, to chtějí vědět jen mí doktoři, na zdravotní stav dítěte to vliv nemá (na můj jo).

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3743
19.5.18 06:00

Zaměstnání - ano, u prvního dítěte, pak opisovali. Pokud i při změně to netuším, asi ne.

Jinak co se týká předání zdr. záznamu, myslím že je to lékař od lékaře.

Pediatr si žádal sám, ale třeba u jiných pediatrů si kartu měli donést sami.
Po mně praktik chtěl donést kartu a původní lékař chtěl, aby si o ni zažádal ten nový lékař, tak to tedy musel udělat on. Přitom k tomu původnímu jsme ji donesla osobně.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
11.7.18 19:52

Ahoj holky nový pediatr si vyžádá kartu od toho předešlého sám? To si posílají poštou? Lenka

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
11.7.18 19:56