Jak psát diplomovou práci

536
24.3.14 17:20

Jak psát diplomovou práci

Dobrý den, jsem studentka předposledního ročníku vysoké školy. Měla bych začít psát svou diplomovou práci. Všichni učitelé nás ale straší tím, že nesmíme bez citací používat myšlenky autorů z knížek. Jak mám tedy práci psát, abych za každou větou neměla citaci, ze které knihy jsem danou věc vzala? Může mi, prosím, někdo poradit, jak psal svou práci? Jak začít? Moc děkuji :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
16986
24.3.14 17:24

@efis a jak jsi psala BP?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Jitka1976
24.3.14 17:25
  • Citovat
  • Upravit
1512
24.3.14 17:26

@efis To jste nepsali za celé studium žádné semestrální práce? Ten postup je úplně stejný. To se divím, že ve čtvrťáku na VŠ ještě nevíš, jak takovou práci napsat 8o

Když chceš používat cizí myšlenky, tak je prostě cituj. Vždyť to nevadí, že budeš mít na stránce deset citací nebo odkazů na zdroj, hlavní je to neopsat bez uvedení zdroje a mít míru v tom vypisování. Opsat stránku z knížky a nakonec dát odkaz na zdroj ti asi taky obvykle neprojde:)

Myslím, že jsem kdysi viděla i nějakou knížku „Jak psát diplomovou práci“, tak zkus pohledat v knihovně.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
536
24.3.14 17:32

Bakalářku jsme neměli, ukončujeme rovnou diplomkou. Jasně, pár seminárek jsme psali, ale nikdo to moc neřešil jestli tam jsou nějaké citace dobře nebo špatně.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16986
24.3.14 17:34

@efis tak si projdi nejake diplomky z vase skoly, abys mela predstavu, co u vas nechaji projit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
536
24.3.14 17:36

@Jitka1976 děkuju za tip :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1512
24.3.14 17:36

@efis co se týká správnosti citací, tak jsem používala http://generator.citace.com/ Tam jsem vyplnila všechny povinný pole a to jsem dávala jako citace nebo zdroje.