Jak se dostat od rodičů

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.08.18 21:44
Jak se dostat od rodičů

Dobrý den,
mám takový osobní dotaz. Jsem mladá studentka a chtěla bych se dostat od rodičů, mám ještě pár let do dodělání školy, jelikož mě čeká nástavbové studium.
Bohužel to v rodině není idelání tím způsobem, že jeden z rodičů je alkoholik(matky přítel) a druhý je psychicky labilní a můj biologický otec skončil u fetu.
Nemá někdo z vás radu, jelikož už mi 18 bylo, jak bych se vyhla dětskému centru a mohla mít svůj (klidně i menší) byt.
Za každou radu, budu vážně moc vděčná :srdce:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Uživatel je onlinerozand
Závislačka 3485 příspěvků 07.08.18 21:48

Najít si práci, získat výživné od rodičů/prarodičů, nastěhovat se do sdíleného bytu.

Ma svůj byt fakt nemáš šanci, pokud nevyděláváš.

Helileli
Závislačka 3055 příspěvků 07.08.18 21:49

Pokud máš maturitu a podmínky jsou natolik špatné, tak holt nástavbu dálkově, najít si práci a zařídit se sama pro sebe. Ne každý má to štěstí, že ho při vyšším než středoškolském studiu rodiče podporují a může být pouze student.

Kriss Tina
Kelišová 6124 příspěvků 07.08.18 21:50

No zaprvé Teda nějakou brigádu, pak budeš mít nárok na alimenty pokud ještě studuješ, pokud ti bylo 18 nikdo tě doma nemůže držet, hodně se ve městech pronajímají studentské byty, kde si skupinka studentů pronajme dohromady byt a každý má svůj pokoj a pak třeba kuchyň atd společné, to pak vyjde max na 5000 měsíčně se vším, hodně studentů hlavně vysokoškoláků to využívá, je to lepší než být třeba na koleji.

xMikku
Povídálka 20 příspěvků 07.08.18 21:50
@Helileli píše:
Pokud máš maturitu a podmínky jsou natolik špatné, tak holt nástavbu dálkově, najít si práci a zařídit se sama pro sebe. Ne každý má to štěstí, že ho při vyšším než středoškolském studiu rodiče podporují a může být pouze student.