Jak sehnat práci na rodičovské dovolené?

Anonymní
18.5.16 23:04

Jak sehnat práci na RD

Ahoj, chtěla bych se zeptat tich, kteří s tím mají nějaké zkušenosti.

Jsem samoživitelka a chtěla bych si najít práci. Mám skoro dvouletou dceru, kterou mi nevemou do školky. Vím, že se musím ptát, ale tak nějak pochybuji o tom, že se mi někde časově přispůsobí. Mám někoho na hlídání, ale dané osobě se střídají dvě směny. Nevím jak to udělat. Jestli mám chodit všude možně a ptát se jestli náhodou někoho nehledají nebo posílat všude možně životopis a čekat až se někdo ozve :nevim: Nebop dokonce se dát na domácí práce. Jsem studentka, takže školu žádnou zatím nemám. Poradíte někdo jak na to?

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

13511
18.5.16 23:18

Ideálně do fabriky, na protisměnu. Šikovnému pracovitému člověku vyjdou vstříc. :-)
Teď se práce, z mého pohledu, hledá relativně snadno.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
38
19.5.16 00:52

Určitě hledat, hledat a hledat…Pokud bys měla nějakého známého, který by tě na nějakou práci doporučil, bylo by to asi snazší…Tvou situaci ti teda ale nezávidím :-( Studentka a ještě samoživitelka, asi to musí být dost náročné… :-( držím palce!

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
596
19.5.16 01:22

Vyzkoušej všechny fabriky v okolí, obchody také, pokud nepožadují praxi. V závislosti na hlídání můžeš uvažovat i o práci servírky nebo barmanky (pokud máš hlídání i na noc/na večer), někde taky netrvají na praxi.
Případně uklízení, žehlení, hlídání dětí - záleží kde bydlíš, v malém městě toho asi neseženeš moc, ale ve větším bys mohla a je to s celkem flexibilní pracovní dobou.
Ještě mě napadá, že se dá dost dobře přivydělat doučováním, na to ale musíš něco dost dobře umět (ze zkušenosti mi nejlepší přijdou předměty jako matematika a fyzika).

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19.5.16 14:56