Jak vysoká škola zjistí mé předchozí studium?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
9085
2.6.22 13:34
@Umík píše:
Záleží, co to je za školu. Třeba Palackého v Olomouci tě nevyhodi i když nemáš splněno. Respektive i když nemůžeš postoupit dal, tak tě vedou stále jako studenta.Příspěvek upraven 02.06.22 v 12:59

Protože mají za toho studenta peníze.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9085
2.6.22 13:36
@ver810 píše:
@JancaS84 ano, taky jsem tomu nevěřila. A radši tam dnes ráno zavolala, a řekli mi, že jsem stále jejich student :D Takže jsem tam dnes ráno šla na poštu poslat prohlášení o ukončení studia. :/

Rok studia zadarmo je pryč. :-(
Takže nyní už jen bakaláře přesně za 3 roky, jinak placení. A to může být hodně.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6
2.6.22 13:40

@JancaS84 Omlouvám se, ale opravdu jsem to nevěděla. Ale tato vysoka primo “muj” obor nemeli stanovenou kapacitu, a bylo to minuly rok v dobe covidu, takze brali vsechny. Prave v prvaku si udelali krasny síto.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6
2.6.22 13:40

@šklíbakočka ano :( co se dá dělat. Holt mám teď motivace ažaž

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2411
2.6.22 14:16
@šklíbakočka píše:
Některé školy to kontroluji až po 1 roce. Klidně být může. Ovšem pak má smolíka, počítá se jí to do let studia, čili už ne 3+1 bakalář, ale jen 3. Jinak škola to snadno zjistí z celostátní evidence studentů (matrika) podle r. č.

Jo, hodně škol to kontroluje po roce, třeba Karlovka. :nevim: Takže jestli slečna nechodí, ať sama požádá o ukončení studia, jinak jí zbůhdarma nabíhají další měsíce. Případně se dá zadat i o anulování zápisu, ale takhle pozdě (skoro rok) to asi neprojde.

Jinak to, že není uvedeno v přihlášce předchozí studium zas tak neva, škola to zjistí sama po zanesení do systému. Žádný postih z toho nehrozí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
2.6.22 14:23
@šklíbakočka píše:
Rok studia zadarmo je pryč. :-(
Takže nyní už jen bakaláře přesně za 3 roky, jinak placení. A to může být hodně.