Jaký levný tablet na cesty pro děti?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.03.18 12:11
Jaký levný tablet na cesty pro děti?

Ahioj, poradíte prosím někdo hodně levný, klidně čínský, tablet? Používán bude hodně zřídka, jen občas pro děti, jedině na občasné surfování, žádné aplikace se nebudou užívat. Pro možnou nedostupnost wifi by měl mít možnost připojení přes simku-uvítám i radu ohledně připojení, děti si ho berou třeba do autobusu, kde není wifi. Čím větší, tím lepší, ať je displej pěkně vidět. Jsem laik. Děkuji
P.S.wifi doma mame.Deti ted maji tablet Asus a uzivaji ho nejvic na cestach, kde wifi nemusi byt, proto se ptam na moznost i jineho pripojeni nez pres wifi.Asus je v servisu, neda se opravit, proto chci novy.Jako samozivitelka, vdova setrim, presto ho koupit chci. Dekuji
(oml.se za anonym, mam tu zname, nemusi znat tizivejsi financ. osobni situaci)

Reakce:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.03.18 12:13

P.S.Hry si deti nestahuji, takze fakt jen na surfovani, neco si najit na netu atd.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.03.18 12:25

p.s.chci dospelacky, ne detsky. Dekuji :kytka:

Janina_81
Ukecaná baba ;) 2235 příspěvků 14.03.18 12:37

Když chceš i internet, tak si budeš muset zaplatit nějaký internet v mobilu (tabletu), to jsou další peníze.

Já třeba mám tablet, ale děti tam mají nahrané pohádky. Na internet jen doma.

xjuklickova
Kelišová 5119 příspěvků 1 inzerát 14.03.18 12:43

Zalezi teda co je levny. My detem kupovali lenovo tab 4 s LTE, nebo lze udelat wifi z telefonu…

martina.se
Hvězda diskuse 56919 příspěvků 14.03.18 12:52

Já teď koupila tablet za 6 Kč.. s tim, že v něm mam sim kartu se závazkem na 2 roky.. ale pohoda, při ceně tarifu 199 kč mi to přijde fajn.

sabrinafromprague
Zasloužilá kecalka 770 příspěvků 14.03.18 13:36