Je tu učitelka ZŠ?

Uju
6671
31.7.15 13:07

je tu učitelka Zš

Ahoj holky. Prosím o vysvětlení. Má dcera má disortografii atd…je vzdělávána v normální třídě podle nějakého jiného učebního plánu. Když ji začala ujíždět čeština, požádala jsem její učitelku o doučko(je ze stejné vesnice) vše v pohodě, jen mi ale říkala, že se nemusím bát, že děti s tímto výukovým plánem nemohou nechat propadnout 8o To jsem teda koukala, ale dobrý, nám nejde jen o to prolézt, ale taky chci aby v té hlavě něco měla pokud možno co nejvíc. Ale chodí s ní do třídy kamarádka, která je na tom vesměs podobně-jen tedy doma na ni moc netlačí a tak ty známky jsou jaké jsou. Na začátku prázdnin mi říkala, že vystrko dobré,, že nepropadla(má samou 4ku od zhora dolů),ale u nich je ten cíl nastaven jinde-jejich věc.
Ale teď zase říkala, že týden před začátkem školního roku bude dělat repec z matematiky a že to je hrozný, že její máma bude volat do školy, že jako když má z matematiky na vystrku za 4 tak jak to, že tedy bude dělat repec, když nepropadla :nevim:
To teda taky dost dobře nechápu. Není to moje věc, ale přeci jenom nemůžu to vyhnat z hlavy.
Proto se holky učitelky ptám, jestli mi to můžete nějak vysvětlit. Jak to je možné, že má na vysvědčení 4ku a stejně bude dělat opravky??? 8o S tím jsem se nesetkala, nerozumím tomu a chci to vědět.
Předem děkuju :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

20892
31.7.15 13:14

Se čtyřkou opravky dělat nemůže. Měla z matematiky pětku.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20077
31.7.15 13:16

Se čtyřkou na vysvědčení reparát nedělá. Musela mít pětku. Jinak i dítě s diagnózou může propadnout - za určitých podmínek.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20892
31.7.15 13:19

@neumisa Zvlášť pokud se jedná o diagnózu, která s matematikou vůbec nesouvisí. Ale máš pravdu, že i když souvisí, tak i v takovém případě není „nepropadnutí“ zaručeno.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Uju
6671
31.7.15 13:19