Jídelníčky na hubnutí - doporučení

153
21.5.18 11:45

Jidelnicky na hubnuti

Ahoj vsichni :) nevite prosim o nekom, kdo dela jidelnicky na hubnuti, ale levne? Bohuzel studuju a nemam tolik penez.. Nebo poradite prosim, co jist, abych zhubla? Sladky jim minimalne, tmave pecivo nesnim-nechutna mi a holou vodu piju asi 3 roky a furt nic. Mam kolem bricha pneumatiku a potrebuju se toho zbavit :( diky :(

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
24959
21.5.18 11:47

Kaloricke tabulky nebo Stob, jídlo si plánuješ sama a zadarmo ;)
Co jinak tak jíš? Třeba včera, nebo nějaký průměrný den

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16728
21.5.18 11:47

@ms97 No u nás nutriční terapeutka přímo v nemocnici.
Jinak je potřeba jíst pravidelně a zdravě. K tomu se hýbat. Zkusila bych třeba kalorické tabulky a nebo stránky stob klubu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35461
21.5.18 12:12

@ms97 Tmavé pečivo je většinou stejný blevajs jako světlé. A stejně tak bych odkázala na kalorické tabulky, akorát ti to zabere nějaký čas, s tím musíš počítat. Stob se mi třeba vůbec nelíbí, je to spíš reklama na fujtajbly, řekla bych, že z toho žijí. A zkus napsat do této nebo této poradny, které se týkají zdravé výživy a hubnutí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21.5.18 12:13

Pojd do skupiny na fb Nízkosacharidové (LOWCARB) stravování pro zdraví a hubnutí!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1113
21.5.18 13:08