Jiný hlen při antikoncepci.

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
25.10.21 22:48

Jiný hlen při antikoncepci.

Dobrý den když jsme měli s přítelem sex sáhla jsem si tam dolů a vytáhla hustý hlen vypadající jako sliz. Nikdy se mi to nestalo. Beru antikoncepci 10 měsíců a bylo to v 1. Týdnu. Může to být tím že antikoncepce přeba selže? Popřípadě jaký výtok je pro ovulaci? Mám docela strach tak prosím o radu děkuji.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1091
25.10.21 23:17

Takovy sliz muze byt prave i z toho, ze jsi jen vlhka. :think: Podle me to neni nic neobvykleho :nevim: Pokud to tedy bylo pruhledne

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
26.10.21 06:28

@Capricorn61 bylo to průhledné. Co to znamená? :oops:

  • Citovat
  • Nahlásit
1091
26.10.21 07:10
@Anonymní píše:
@Capricorn61 bylo to průhledné. Co to znamená? :oops:

Nic? Nevim, jak to popsat, proste jak jsi klasicky vlhka, tak muzes mit i takovy sliz no.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12009
26.10.21 07:33

Po milióntý NESOULOŽ. :zed:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
26.10.21 07:58

@JancaS84??

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat