Kdy oznámit zaměstnavateli těhotenství?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
apprix
Nováček 3 příspěvky 14.11.18 17:38
Kdy oznámit zaměstnavateli těhotenství?

Mám takové vnitřní dilema, kdy říct zaměstnavateli, že jsem těhotná. Pracuji jako sociální pracovnice v azylovém domě a noclehárně pro muže. Jsem denně v kontaktu s bezdomovci. Většina těchto chlapů jsou buď alkoholici, narkomani, lidé s psychickými nemocemi, nebo všechno dohromady. Cítím, že začínám mít strach s těmito lidmi jednat. Né jen, že nemají téměř žádné hygienické návyky (např. při kašlání si dát ruku přes pusu), ale často mají nemoci o kterých ani neví. Další věc je, že bývají někdy dosti agresivní. Aktuálně začínám 7tt, je ještě brzo informovat vedení a mám počkat? Nebo mám raději již teď zaměstnavatele informovat a zkusit se domluvit na nějaké alternativě práce? Přeci jen se říká, že v prvním trimestru buď žena dítě udrží, nebo o něj přijde..
Budu ráda za vaše zkušenosti a rady. ;)

Reakce:
GirlsNick
Kecalka 403 příspěvků 14.11.18 17:54

Ve Vašem případě bych šla okamžitě. Na nic nečekejte. Je tam riziko nákazy. Pravé tyto týdny jsou rozhodující a musíte byt v klidu.

Kriss Tina
Kelišová 5979 příspěvků 14.11.18 17:54

V tomhle případě bych oznámila co nejdřív. Neriskovala bych nějaké nemoci, nebo ještě hůř fyzické napadení. Pak by sis to vyčítala. Kdyby se náhodou stalo, že se to neudrží, můžeš se na svoji pozici vrátit, ale osobně bych miminko vědomě neohrožovala.

Veerr
Zasloužilá kecalka 872 příspěvků 14.11.18 17:57

V tomto případě určitě hned :mavam:

flicek18
Kecalka 283 příspěvků 14.11.18 17:58

Na Tvém místě bych o těhotenství asi zaměstnavateli řekla. Toto není o tom zda se miminko udrží nebo ne ale o tom aby jsi nechytla kdo ví jakou nemoc která by pak mimčo ohrozila. A ta případná agrese taky není nic ideálního…
Přeji ať se těhotenství zadaří :srdce:

Pennya