Kolegové mě neberou

Anonymní
23.5.23 21:41

Kolegové mě neberou

Ahoj, mám trochu trabl. Pracovala jsem 9 let v jedné firmě, byla jsem vyhořelá a dostala nabídku do jiné ve stejném oboru. V nové firmě jsem vydržela jen 2 roky, pracovala jsem skoro denně 12 hodin, a když jsem si to chtěla vybírat tak byl problém a do toho, se po mě vozila kolegyně. Celkově v tý firmě byli všichni nepříjemní, jen snad HR bylo ok. Dala jsem výpověď, přestěhovala se k přítelovi a našla si novou práci, která je taky v oboru, dokonce se stejnou politikou a chováním k zaměstnancům jako první práce. Dojíždím ráno 40 minut, odpoledne skoro hoďku čtvrt když je kolona, a ještě studuju dálkově VŠ. No tým je složen ze 70% chlapama, zezačátku dobrý, ale pak po zkušebce odešel jeden kolega do důchodu a začala změna, jeden kolega je jak kápo, najednou přestali se mnou chodit na obědy, dokonce končí kolegyně, že ta atmosféra je tam takhle dlouho….já se snažím normálně bavit, jsem společenská, ale příjde mi, že jsem tam “navíc”. Přítelovi každou chvíli brečím, že chodím sama na obědy. Bojím se dát výpověď po takové chvíli, navíc mám domluvenou s jedním oddělením konzultaci na diplomku :/ dávám anonymně…s ohledem na citlivost tématu :( nevím co mám dělat, chceme s přítelem příští rok po státnicích začít na miminku….a bojím se že budu ve stresu :/

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5705
23.5.23 21:47

A to je tak velký problém chodit sama na obědy? :nevim: Tak prostě z vás nebudou kamarádi, ale jen kolegové, ne? Nebo kolik je tam lidí? Ani jeden se s tebou nebaví? Pokud tě to trápí hodně, najdi si jinou práci.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
65203
23.5.23 21:55
@Anonymní píše: