Léčba mykózy v těhotenství

8841
12.11.13 09:01

Léčba mykozy v těhotenství

Ahoj holky :mavam: Předpokládám, že mám ASI mykozu :think: Včera jsem byla v těhotenské poradně, upozornila jsem lékařku, že mám nějaký problém, výtok normální krémový bez zápachu, ale docela mě svědí a praská mi kůžička :think: Doktorka mi řekla, že takto z kraje těhu se to vůbec neléčí 8o a ať si koupím boraxové čípky, které mi ale nepomáhají :? No a v lékárně mi nechtějí na volno nic prodat :( Copak se tohle v těhotenství neřeší :?: Prý až po 30tt 8o a do té doby nevím, co budu dělat. Jestli máte typ co použít, tak vám budu moooc vděčná :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1465
12.11.13 09:09

Nechápu proč by se to neléčilo já měla mykozu v 19tt a normálně mi doktor předepsal čípky na 7 dní (už nevím jak se jmenovali) ale mohli se používat v těhotenství no a po týdnu bylo po problému.. určitě by Ti měl něco dát

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
teresa20
12.11.13 09:12
@JanduleD píše:
Ahoj holky :mavam: Předpokládám, že mám ASI mykozu :think: Včera jsem byla v těhotenské poradně, upozornila jsem lékařku, že mám nějaký problém, výtok normální krémový bez zápachu, ale docela mě svědí a praská mi kůžička :think: Doktorka mi řekla, že takto z kraje těhu se to vůbec neléčí 8o a ať si koupím boraxové čípky, které mi ale nepomáhají :? No a v lékárně mi nechtějí na volno nic prodat :( Copak se tohle v těhotenství neřeší :?: Prý až po 30tt 8o a do té doby nevím, co budu dělat. Jestli máte typ co použít, tak vám budu moooc vděčná :mavam:

8o 8o to je blbost. kolik jsi?
doktoři většinou nehtějí nic dát v prvním trimestru, ale pak už v pohodě. Naopak by se to nemělo nechávat, mohly by z toho být komplikace nehledě na to jak je to nepříjemný. borax globule mi taky nezabíraly, ale měla jsem asi tři různé masti, všwchny volně prodejné. narazila jsi na nějakou divnou lékárnici

• Citovat
  • Upravit
2596
12.11.13 09:17