Lidi jsou sobci

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
964
14.5.23 09:12
@Janli píše:
Tady blbnou kytičky nebo má někdo víc účtů….. :think:
Zavolej dětské lékařce, při kontaktu s neštovicemi lze do několika dní podat očkovací látku.

Tak to je jasný, že to je více účtů a zase troll!!! :pocitac: :pocitac:
@admin vysvětlení prosím??!!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14574
14.5.23 09:13

Tak tu mámu ve školce chapu, ty bezis s ditetem k lékaři pro ocr pokaždé, když si na něco postezuje?

Ta s neštovicemi je fakt blbka, měla by to říkat, a kdo má o ně zájem, ať si kdyžtak přijde.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
694
14.5.23 09:15

Jako kontakt s nestovicemi pred dovolenou, kdyz to vedela, to by me nastvalo taky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
14.5.23 09:21

Jsem učitelka na prvním stupni a je to normální. Rodiče posílají nemocné děti do školy běžně.
Jeden den dítě neštovice, volala jsem mamince, druhý den ve škole znovu, ale prý to není tak hrozné, tak ho ještě poslala. Doma nechali přes víkend a v pondělí zase ve škole. :zed:
U zánětu spojivek se rodiče do krve hádali, že to je jen alergie, koupání v bazénu…
Běžné je, že děti poté, co pozvrací půl třídy nahlásí, že zvracely už v noci, ale maminka řekla, že to byly nervy.
Už jsem zažila i to, že jeden den dítě zvracelo, další den jsem ho měla zpátky a on se hned první hodinu pos… Maminka byla doma se střevními potíži. Což jsem nepochopila. Ona si lehne a dítě pošle do školy.
Mně je líto nejvíc těch dětí.
Nejvíc miluju hlášku, že laryngitida není nakažlivá. To hlásila maminka, když dítě ráno říkalo, že se nevyspalo, protože byli na pohotovosti. To bylo tedy v MŠ a na pohotovosti jsem skončila já se svým dítětem.
A nejlepší je na to moje švagrová, která pravidelně přijede s nanudlenymi dětmi a moje děti to vždy odnesou. Už jsem jednou i vzdala dítě a odvezla ho k mým rodičům. Za nos se nechytla :nevim: