Manzel uz nechce druhe dite

Anonymní
20.3.22 08:03

Manzel uz nechce druhe dite

Ano, je to tak a bohuzel si s nasi situaci nevim rady. Dceri jsou dva a pul roku a je trochu narocnejsi uz od narozeni. Kojeni neslo, strasne koliky, naucila se chodit az v roce a pul, nemluvi, nocnik odmita, sama jist nechce, ma ted docela narocne zachvaty vzteku..

Ja to nejak zvladam, ale manzel uz posledni dobou ne. Nemame zadnou pomoc a jsme na vse sami. Ja 90 procent veci v domacnosti zvladam sama, plus peci o malou, plus jeste studuju. Volny cas proste neni, konicky ted nejsou, jediny cas co mame je kdyz usne mala. Manzel se snazi pomahat, ma home office a zacina az kolem 9:30, takze se snazi me kazde rano nechat odpocinout a vezme si malou tak na hodinku a pul, nekdy ji vezme o vikendu ven.
Dcera uz pres den nespi, takze pak az do vecera je to na mne, kdyz usne, tak pak jeste delam do skoly nebo dalsi povinnosti a pak padam do postele.

Posledni dobou manzel porad jen nadava, nekdy uz i sproste, nekdy je dost neprijemny i na malou. Pry je frustrovany, ze nema zadny volny cas. Kolikrat i rika, ze by malou nejradsi ani nemel :,( Dokonce posledni cca mesic prohlasuje, ze na dalsi dite at zapomenu. Jsem z toho zoufala a nevim co pro nej muzu udelat. Snazim se, aby o vikendu nic moc nemusel, vetsinou si dela svoje nebo lezi, ale stejne se pry citi vyzdimany. Ma plno konicku a je frustrovany, ze na ne nema energii a dostatek casu.

Uprimne fakt nevim co mam delat, jak tohle resit. Mit vedle sebe nekoho, kdo akorat krici a je neprijemny na me i dite je hrozny. Snazila jsem se s nim o tom mluvit, ale bez vysledku. Pry zadne reseni neni a musime pockat az pujde mala
do skolky, nejradsi by ji tam nechaval cely den.. :roll: Mate nekdo radu jak z tehle situace ven?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
35792
20.3.22 08:09