Měl někdo problémy s přípravkem Pamba?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
maskovak
Ukecaná baba ;) 1409 příspěvků 2 inzeráty 18.01.17 19:36
Měl někdo problémy s přípravkem Pamba?

Ahojda, chci požádat lékaře o přípravek Pamba na zmírnění menstr. krvácení (vyšetření negativní, žádné cysty atd.,normální výška sliznice). Braly jste to? Měl někdo s tím nějaké potíže? Pomohla vám Pamba? Těhotná nejsem. Dík moc!!! :* :srdce:

Reakce:
mroe
Neúnavná pisatelka 15077 příspěvků 18.01.17 20:07

To se dava z takove indikace? To slysim poprve… :nevim:

Sion
Závislačka 4370 příspěvků 18.01.17 20:27

Já ji brala pár dnů při krvácení v 7tt. Žádné problémy jsem neměla, ale je pravda, že jsem měla klidový režim. Tak nevím jak by mi bylo v běžném životě.
A co jsem pochopila lékaře, tak byla na zastavení krvácení :think:

mroe
Neúnavná pisatelka 15077 příspěvků 18.01.17 20:51
@Sion píše:
Já ji brala pár dnů při krvácení v 7tt. Žádné problémy jsem neměla, ale je pravda, že jsem měla klidový režim. Tak nevím jak by mi bylo v běžném životě.
A co jsem pochopila lékaře, tak byla na zastavení krvácení :think:

Na zastaveni krvaceni ano, ale na zmirneni menstruace?

minanek
Povídálka 19 příspěvků 18.01.17 21:09

Já jsem ho na zmírnění menstruačního krvácení brala;ale tedy moc mě nepomohl.

maskovak
Ukecaná baba ;) 1409 příspěvků 2 inzeráty 18.01.17 22:16

@mroe V primerenych davkach se bere na zmirneni silneho krvaceni

Sion
Závislačka 4370 příspěvků 18.01.17 22:32

@mroe Zeptala bych se doktora, co by mi na to doporučil a neříkala bych si o něj sama.

@maskovak A co zkusit užívat vitamín C ve větším množství? Ten také pomáhá.

maskovak
Ukecaná baba ;) 1409 příspěvků 2 inzeráty 19.01.17 12:02

@Sion Nepomaha,zkusila jsem, lekar mi Pambu doporucil, jen me zajima to na co se tu ptam, tedy ZKUSENOST TECH CO LEK ZNAJI.Dik

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nejčastější chyby při usazování dětí do autasedačky