Může z toho ještě vyrůst nebo to je autismus?

Anonymní
21.12.17 11:11

muze z toho ještě vyrust nebo to je autismus?

Ahojte maminky :mavam: Mám syna(3.5 roku) a zhruba od jednoho roku pozoruji ze jsme trošku jiní…Mám podezření na autismus. Přijde mi divné že syn se skoro celý den provzteká(šíleně záchvaty vzteku klidně i hodinu)a rano musi byt vsechno tak jak je zvykly…dlouho mu taky trvá než si na sebe vezme nové oblečení a třeba když místo něho zhasnu tak se začne šíleně vztekat a usim znovu rozsvítit at si to zhasne sám…no je toho hodně…co myslíte?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
21.12.17 11:22

Je možné, že z toho vyroste. Mohlo by to být třeba jen takové jiné období vzdoru. Přeji hodně štěstí

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21.12.17 11:31

Nejsem odborník, ale dle mého toto nejsou úplně jasné rysy autismu. Spíš by mě zajímalo, co je to no je toho hodně…
Tyhle věci můžou být osobnostnho rázu, prostě si hůře zvyká na nové věci - oblečení. Vztekání může mít vždy konkrétní důvod, a jak jinak má dát najevo svůj nesouhlas. Může být na některé věci pedant, nebo úzkostlivý - to by mohlo být to zhasínání. Chce mít aspoň nějaké věci pod kontrolou.
Spíš si myslím, že to bude silná osobnost, se svým názorem.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13475
21.12.17 11:35
@Anonymní píše:
Ahojte maminky :mavam: Mám syna(3.5 roku) a zhruba od jednoho roku pozoruji ze jsme trošku jiní…Mám podezření na autismus. Přijde mi divné že syn se skoro celý den provzteká(šíleně záchvaty vzteku klidně i hodinu)a rano musi byt vsechno tak jak je zvykly…dlouho mu taky trvá než si na sebe vezme nové oblečení a třeba když místo něho zhasnu tak se začne šíleně vztekat a usim znovu rozsvítit at si to zhasne sám…no je toho hodně…co myslíte?