Názor - měl by dresscode zahrnovat i spodní prádlo?

31
24.7.19 07:41

Názor - měl by dresscode zahrnovat i spodní prádlo?

Pracuji jako zdravotní sestra na ortopedii, oblečení musíme mít zdravotnické - bílé, ale každá si ho kupujeme sama za sebe, takže to vypadá dost nejednotně. Což je podle mě trochu škoda. Ale zajímal by mě váš názor na tohle.. Asi před měsícem k nám nastoupila mladá sestřička, která jako spodní prádlo preferuje tanga. Nelze to přehlédnout, bohužel. Pod bílými šaty to bije do očí, i když jen tak stojí, natož když se někde předkloní nebo si dřepne. Doktorům to zdá se nevadí, mužským pacientům zřejmě také ne, až na občasné komentáře při měření tlaku.. Mě to přijde vulgární, je to jako kdyby tu chodila s holým zadkem. Také mi šaty prosvítají, ale nosím jednoduché bílé kalhotky bez krajek nebo čehokoliv. Tanga nosím jen doma před manželem, případně pod nějaké upnutější šaty na ven, ale do práce bych si je nevzala.
Myslím, že by nebyl vůbec na škodu, kdyby dresscode zahrnoval i spodní prádlo, aby se předešlo právě takovým případům. Co si o tom myslíte? Jsem stará konzerva, nebo na tom něco je?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1228
24.7.19 07:43

Ses stara konzerva :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
45094
24.7.19 07:44

Tak v prvé řadě se zamysli nad svým oblečením, když kritizuješ jiné ;) pod prosvítající oděv se totiž nenosí bílé spodní prádlo. A ostatní bych neřešila.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
33183
24.7.19 07:45

Myslím že někde to bylo..ale to bylo asi jen u žákyň…tedy těch které zatím dělají jen praxi..že ta škola vyžadovala aby měla spodní prádlo bud bílé nebo tělové a ne tanga..
Jinak pokud to nevadí vedení tak asi nic…tam to vadilo té škole a ta to nařizovala..
jinak mě osobně to je fuk..záleží co umí, jak se chová a co má v hlavě..jestli ji jde vidět zadek, ale jinak je to dobrá sestra, tak at klidně chodí nahá

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
62709
24.7.19 07:47