(Ne)charitativní výpomoc uměním/výrobky

Anonymní
4.1.23 23:07

(Ne)charitativní výpomoc uměním/výrobky

Dobrý den, nevím, zda jsem vložila do správné skupinky, snad ano. Chtěla bych od vás slyšet (číst), jak mohu pomoci, jako máma na RD, která v čase, co zbyde, dělá digitální obrázky (plakátky, omalovánky, aj.), většinu pro vlastní potřebu, ale dělám to dlouho, nejsem úplně začátečník, jen se tím neživím. Ještě mi několik měsíců do nástupu do práce zbývá a vlastně už pár let mě tíží situace (netýká se jen naší země) co se týče nezabezpečených rodin, dětí, apod. Strašně ráda bych pomohla, ale hlavně těm, kteří se nedostanou na dotace, apod., třeba tím, že pro ně vytvořím omalovánky, nebo i tím, že třeba prodám své obrázky a výdělek půjde na určitou charitu/skupinu. Dlouho jsem i přemýšlela nad návštěvami dětských domovů, kojeneckých ústavů a center… ale pro ty děti to prý ideální není, rozumím, že v případě, že vznikne vazba, je to pak těžké. Mám úžasného syna, společenského, takže jsem myslela, že budeme chodit spolu. Ale co jsem pročítala, není to asi úplně dobrý nápad…

Prostě bych ráda pomáhala, ale nemohu zasílat jen finance, takže bych ráda pomáhala tím, co umím, dokud to jde.

Máte někdo nějaký nápad, tip, třeba i na nějaký projekt, e-stránky, kde něco podobného funguje?

Předem velmi děkuji :kytka:.

Příspěvek upraven 05.01.23 v 03:31

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1977
4.1.23 23:30

Na facebooku je skupina Mám :srdce: pomáhám, kde můžeš vložit něco dodobročinné aukce a vydražené peníze jdou na nějakou sbírku. Většinou je to pro nějak nemocné nebo postižené dítě na léčbu, rehabilitace, terapie…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5970
5.1.23 01:09

To je krásné, že myslíš na druhé. Určitě tvé výrobky někomu udělají radost.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Aktuálně na Instagramu