Nemocenská,ukonceni...

43
16.11.20 13:34

Nemocenská,ukonceni...

Holky poradíte jak to chodí s ukončením elektronické nemocenské? Minulý měsíc jsem byla do 18.10. na nemocenské a od 19.10 nastoupila na mateřskou.. do teď mi nepřišly penize ani za jedno chodily vždy na začátku měsíce… Tak jestli jsem něco nezanedbala… Moje dr.. vždy posílala lístek na peníze na konci měsíce… Teď že to byla poslední poslala pouze ukončovací listek… Doufám že dostanu mocenskou za ty dva týdny… Nebo to trvá déle že je to ta poslední? PPM jsem posílala účetní a ta na ossz.. a ta poslední nemocenská se taky posílá ucitni a následně na ossz? Děkuji popřípadě za příspěvky

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
60894
16.11.20 13:38

Neschopenku ukončuje dr, Md řeší v práci. Mě to přišlo v normálních termínech :think: zavolej na soc

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17511
16.11.20 15:04

Tak na PPM mají 30 dnů od dodání podkladů. Záleží, kdy to účetní poslala tam.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14348
16.11.20 17:18

Ověř si na úřadě, že tam došlo od doktorky ukončení neschopenky. Já jsem posledně čekala 14 dní, než to propadlo systémem. Dávno jsem už byla zdravá v práci a dle sociálky jsem byla stále na neschopence…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
43
16.11.20 17:27

@P4ja jj to čekám až na konci měsíce jen mě trápí ta nemocenská… Jestli vůbec prijde

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
43
16.11.20 17:28

@nozu moji Dr jsem volala dnes a říkala že to poslala.. ale posilala jen ukončení nemocenske… Tam se k tomu neposílá už lístek na peníze když je to ta poslední?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17511
16.11.20 17:44
@Misulka88 píše:
@P4ja jj to čekám až na konci měsíce jen mě trápí ta nemocenská… Jestli vůbec prijde

Tak si zavolej na OSSZ a řeknou ti.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
622
16.11.20 17:50