Notebook - problém s načítaním web stránek

241
30.1.20 14:00

Notebook - problém s načítaním web stránek

Ahoj,
prosím vás mám google chrome a dala som si v pc aj defragmentaci disku, to si ale dávam občas a potom chodil vždy net bez problémov. Naposledy (netuším, či to súvisí s tou defragmentací disku) mi stále vyskakuje toto (fotka). Netuším, co s tím. Som skoro uplný laik, tak mi to prosím ked tak vysvetlite tak, aby to pochopil aj takto nezkušený človek :oops:
V tomto prehliadači mám mooc oblúbených položiek, web stránek uložených a teda si ho nechcem odinstalovat a zase nainstalovat, nech o ne neprídem. Prosím čo mám robiť? Vysvetlí mi to niekto tu, podrobne, nech presne viem, čo mám robiť? Internet je OK, mám bezkáblovú wi-fi, mame aj ostatným ide internet uplne normálne.
Velké díky za rady :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6586
30.1.20 15:15

Tohle se stává v několika případech, buď není dostatečný internetový signál, u WiFi to může být i důsledkem mnoha připojených zařízení (pokud nemáte na WiFi heslo tak se k vám může připojit kdokoli, pokud ho máte jednoduché tak ho mohl někdo nabourat). Nebo je možné že se zpomaluje počítač, zkuste ručně aktualizovat operační systém, aktualizovat antivirový program. Nepíšete jak starý počítač máte ale můžou odcházet komponenty jako paměť, procesor,…

Pokud máte Google Chrome tak když se přihlásíte pomocí Google účtu (emailová adresa s koncovkou @gmail.com) tak si můžete celé nastavení prohlížeče zálohovat na internetu a potom se vám vaše záložky objeví v jakémkoli Google Chrome prohlížeči ve kterém se přihlásíte.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
288
30.1.20 15:28

Prosím tě kdo ti poradil takovou blbost dělat defragmentaci když ti něco nejde? Tou častou defragmentací sis možná poškodila disk. Chtělo by se to kouknout jak je na tom SMART disku. Třeba aplikace HD Tune ti to ukáže.