Paragrafy na práci pro těhotné

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
lesni.skritek
Kecalka 102 příspěvků 16.08.18 15:20
Paragrafy na práci pro těhotné

Ahoj holky.

Mám celkem problém. Pracuji jako sanitářka na oddělení LDN. Obnáší to infekční pacienty, těžké ležící atd. Jsem těhotná a u svývh nadřízených jsem se zkusila domoci svých práv, nároku na přeřazení na jinou práci. Nutí mě jít na neschopenku.

Jinam mě nepřeřadí, zůstat můžu na oddělení a nemusím prý dělat těžké věci. S infekčností nic nenadělám, prý nejsme vedeni jako infekční oddělení (přestože máme pacienty mrsa, esbl, objeví se i clostridium atd. i izolační pokoje). Na neschopenku nechci. Doufala jsem, že mě vrazí na nějakou ambulanci, recepci, vrátnici na ranní. Na to můžu zapomenout, tam prý sanitářku nepotřebují. Doma za 100%, to si můžu nechat zdát. Nechají mě v práci jako plnohodnotnou sílu a věří, že v tom holky nenechám a půjdu radši marodit.

Co mám dělat? Setkala se s tím některá z vás? Zkusil vůbec někdy někdo ze zaměstnavatele vytlouct svá práva, nebo všichni chodíme na neschopenky, protože nám nedají jinou možnost? :zed:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Slunéčkový den
Stálice 76 příspěvků 16.08.18 15:29
@lesni.skritek píše:
Ahoj holky.

Mám celkem problém. Pracuji jako sanitářka na oddělení LDN. Obnáší to infekční pacienty, těžké ležící atd. Jsem těhotná a u svývh nadřízených jsem se zkusila domoci svých práv, nároku na přeřazení na jinou práci. Nutí mě jít na neschopenku.