Pardubice

• Fotoalbum (73)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
2469
11.5.10 21:20
Jahůdka píše:
LIVO, vždyť jste nedávno šly z porodky a teď už jsou holky opravdu obříci.

Jahůdko, jo, je to neuvěřitelné, jak to letí :nevim:. Dnes jsme byli u nové mudry, ta naše šla k 1.4. do důchodu :-( a zatím vypadá celkem dobře. Měly jsme 3m kontrolu. Sabinka má 55cm a 5,03kg a Zorinka 56cm a 5,21kg :dance:. Teda dost se divila, že jenom kojíme. Já teda moc nechápu proč. Ale divila se. No ale jinak nás pochválila. Umíme, co máme umět, prospíváme, jen nám posunula očkování o 2 týdny (že prý jsou o 3týdny nedonošené (což fakt nechápu, jsou narozené 37+0 a dvojčata vyvolávají 38+0 … tak mi ty počty nějak nehrajou-a to jsem účetní :wink: )

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2469
11.5.10 21:20

Holky, nemáte přehled kolik kde stojí plavání?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17180
11.5.10 21:25

Livo tak to jsou holky pěkný :palec: :palec: s tím posunutím se prd stane i když ty 2 týdny nehrajou roli. A Veruš byla 36+4 a taky jí nic neposouvali :nevim:

Plavání - chodíme do hastrmánku (do labe) 10 lekcí 2000 Kč U majáku 10 lekcí 1900 Kč. Ale nevím jetli nemají pro dvojčata nějakou slevu :nevim:

Jinak my teď s holkama v Labi zvažovali přechod k Majáku, protože naše lektorka je nějaká nudná, od 3 měsíců děláme téměř to samé, navíc studuje a často je toho na ní moc. Ale nakonec jsme zůstali. U majáku jsme se byly jen zeptat a kurz nám nabídli, leč týden po tom co jsme si zaplatily další v Labi. Takže nedokážu posoudit. Co chodíme na náhrady, tak je to fakt o lektorce, kterou dopředu neovlivníš :lol: :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17180
11.5.10 21:25

fuj tam je hrubek, se omlouvám ale nechce se mi to už opravovat :oops: :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2469
11.5.10 21:28

V pohodě, děkuju moc. A kde je to plavání U Majáku? To je na chrudimské výpadovce?

• načítám...