Pedagogická škola dálkové studium

Anonymní
3.1.20 15:11

Pedagogická škola dálkové

Ahoj holky, pracuju jako asistent pedagoga, mám střední školu, ne zaměřenou pedagogicky, ale ekonomicky administrativní zaměření, teď bych ráda pracovala jako učitelka v MS, poradí mi někdo, kde se dá studovat škola dálkově Brno, nebo Brno-venkov? Moc děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
834
3.1.20 15:24

Znojmo, ale nestudovala jsem tam, jen o něm vím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4535
3.1.20 15:26

V Brně to nabízí MU. Ucitelství pro mateřské školy, kombinovaně, na 3 roky, Bc. Taky jsem o tom uvažovala, ale je tam. hodne praxe, to se potom poněkud ztrácí ta kombinovaná forma, když pak člověk musí x týdnu být v nějaké školce…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
17.1.20 14:34

Dálkové studium

Je tu někdo kdo studoval dálkově obor předškolní a mimoškolní pedagogika? Mám střední školu s maturitou, obor ekonomika. Pracuji jako asistentka, ale přemýšlím že začnu dálkově studovat abych mohla učit v MŠ. Zvažuji školu v Brně, Olomouci, nebo ve Zlíně. Má někdo zkušenosti, která škola je nejlepší?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21
7.2.20 14:29

@Bára. L Dobrý den můžu se zeptat ta škola v Olomouci je střední nebo vysoká? Taky přemýšlím o studiu a nevím kde je to nejlepší. děkuji

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
23.4.20 11:53

@nikcis2 v Olomouci je vysoká

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21.1.21 19:48

Pedagogická škola - dálkové studium

Ahojky, jsem vyučená servírka.
Tento obor jsem si,,vybrala” spíše proto, abych měla nějaký ten papír pro pozdější dálkové a zkrácené studium.
Chtěla jsem studovat pedagogiku a zatím co jsem našla za pedagogické školy tak studium zkrácené a dálkové zároveň nepodporují.
Nastoupila jsem tedy na kurz asistenta pedagoga, úspěšně dokončen.
Byla jsem na nějakých pohovorech na asistentku do školky a tam mi bylo řečeno, že bez maturity ač s kurzem nastoupit nemohu.