Písemky na ZŠ po nemoci

3202
20.2.20 18:52

Písemky na ZŠ po nemoci

Ahoj, mám dotaz jak to chodí u vás na základní škole/4.třída/, když máte nemocné dítě
a přijde první den do školy/po nemoci/píše hned test z učiva na které ani nebylo?
Mám zkušenost například v angličtině, nebo v přírodopisu, že je paní učitelka benevolentní a pár dní bere ohled na to že dítě ve škole nebylo a látku pořádně nezná. Ale paní učitelka z českého jazyka a z matematiky toto neřeší, chyběl - nezajímá a hned první den nechá napsat látku kterou nezná… Jak to máte vy? Děkuji za info…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

19502
20.2.20 18:56

@Tools Jak latku nezna? Snad se s nim v dobe nemoci ucis. :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2313
20.2.20 19:01

@Tools Přesně to mě napadlo. Jak - nezná látku. Snad jste učivo v době nemoci doplnili. Jsem učitelka. Psal by a známkovala bych mírněji. Ale opravdu jenom v učivu, na které nebyl.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20.2.20 19:03

Já si v době nemoci chodím pro učebnice a na netu je vždy probírané učivo, takže se snažím pak doma dítěti co nejvíc nacpat do hlavy… Ikdyž třeba první dny s horečkou je to nemožné, takže pak dohaníme když je lépe a o víkendu…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23564
20.2.20 19:04

A co by ve finale dite melo delat? Sedet? Jen at si pekne test zkusi napsat.Dite by se melo ucit doma, latku ucitele radi poskytnou. Minimalne to bude obrazek pro ucitele, jak na tom dite je. Rozumny ucitel mu nechce pritizit, naopak.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20.2.20 19:06

@Tools syn byl v prosinci nemocný skoro 3 týdny. Všechno během nemoci dohnal, takže pak mohl psát písemky. Samozřejmě, že k tomu učitelka přihlédla a měl možnost opravy, ale pravidelně jsem jí psala o učivo, které s ním mám dohnat.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23564
20.2.20 19:07

Nedelejme z nich chudacky :roll:.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23564
20.2.20 19:08
@lleennttiillkkaa píše: