Nemám stornovat objednávku pekárny?

145
23.11.11 11:29

Poraďte,nemám stornovat objednávku pekárny?

Ahoj lidičky, jsem tady naprostý nováček a tak mi promiňte, že se teprve rozkoukávám. :roll: Prosím někoho nebo některé z Vás, jestli by neporadili, když jsem dnes objednal pekárnu, ale bude naskladněna u dodavatele až patrně za týden, jestli raději nezrušit objednávku. Pekárnu jsem nikdy nevlastnil, ale jak říká náš osobní mlynář jinými slovy ten nejběžnější koupený chléb není zrovna to pravé ořechové. Prý je na něm dokonce něco chemického - tedy od naší největší pekárny. 8o Vygůgloval jsem si dražší pekárnu, avšak s velkou slevou. Nemáte ji někdo a nepodělil by jste se o zkušenosti, podle zveřejněných údajů by měla umět „téměř všechno“, ale už nenapsali jak dlouho. :?: Výrobce Panasonic typ SD-ZB2502B http://www.ok1.cz/…eba/d-44501/
Ještě jsem nezjistil, jak je to tady s jménem nebo s nickem , tak jen píši předem díky a posílám :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Holma
23.11.11 11:44

Ty chceš rušit objednávku jen proto, že není skladem? To fakt nechápu, snad to s chemickým chlebem ještě týden dva vydržíš ne?

• Citovat
  • Upravit
17310
23.11.11 11:49

Máme normální pekárnu na chleba cca za 1500kč, nevím jaký by byl v rozdíl v té dražší.že je hezčí,menší ? Ta cena by mně teda odpudila. Na pekárnu si určitě počkej když už jsi jí objednal ;) A popravdě my se toho chleba s pekárny tak přejedli, že teď normálně kupujeme a pekárna odpočívá. A dneska je 90% věcí chemických :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
20662
23.11.11 11:50