Reklama

Potvrzení výkladu karet - jsem začátečník

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

vercaca
Povídálka 17 příspěvků 08.03.17 16:26
Potvrzení výkladu karet-jsem začátečník

Ahojte, je tady někdo kdo umí vykládat karty a sedí mu? Zkoušela jsem si vyložit karty na vztah a chci vědět jestli se nemýlím. Věřím jim, ale jsem začátečnice v tarotu. Děkuji moc za pomoc. Více napíši do sz. :)

Reklama

Reakce:

pokymata
Kecalka 228 příspěvků 08.03.17 16:32

Jestli se nemýlíš, zjistíš přece až postupem času. Napiš si na papír co ti vyšlo a občas se na to podívej a uvidíš.

Poustevnice
Ukecaná baba ;) 1402 příspěvků 08.03.17 16:48

Založ si tzv. Tarotový deník a zapiš si, na co jsi se ptala, co sis vytáhla a vedle si napiš, jak bys to vyložila. A uvidíš.
Nebo to sem napiš, zkusím to svým okem, mám zkušenosti, že sama sobě se právě vykládá hůře, než cizímu - nemáš odstup.

vercaca
Povídálka 17 příspěvků 08.03.17 16:53

Psala jsem vám do zpráv

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Váháte, zda a kdy nechat děti očkovat? Udělejte si vlastní názor

Neublížím svému miminku očkováním brzy po narození? Otázku, kdy začít s... číst dále >

Co zařídit po porodu: Přehled do konce šestinedělí

Už se miminko klube na svět? Příjemnou novinku je potřeba nahlásit nejen... číst dále >

Články z Expres.cz

Eva Decastelo: Komentují moje tlusté ruce? Musí mít chudý vlastní život!

Patří mezi nejkrásnější české moderátorky. I když před několika dny oslavila... číst dále >

Postrach škol Táta parťák chce, aby si děti dělaly, co chtěly. Budeme negramoti?

Bloger, který je známý pod přezdívkou Táta parťák a který svou pravou... číst dále >

Články z Ona Dnes

Co s úrodou jablek? Oslaďte si babí léto skvělým koláčem nebo štrúdlem

Jablek se letos urodilo požehnaně. Možná i vy přemýšlíte, co s kulatými... číst dále >

Přehlídka prádla podle Rihanny? Nálepky na bradavky i těhotné modelky