Poznají učitelky nadané žáky?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
4992
17.1.26 10:15

@Veveří

Lol..vy nevíte? Já jsem cynický upřímný
Já sám jsem učitel :D a je to prostě holý fakt. Učitel není chirurg ani nestaví mosty :) je to jen člověk, který je líný makat 8h denně a má potřebu být,,šéf" i za cenu toho, že ho respektuji děti namísto dospělých…nemám rád když se lze aby to vypadalo jako něco víc. Je to easy práce s psychickou zátěží, ale fakt easy. To jste nečekala, co?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4992
17.1.26 10:17
@Havlova píše: Více

Mám ženu, většina světa mě… To je pravda a zvláště s tím levicovym progresivismem a tady k tématu mám víc než 90% uživatelek

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5637
17.1.26 10:31

@Justin Case ale jo, čekala, angličtinář? Máme učitelů plnou rodinu…a ten tvůj cynismus je jen typicky obranná reakce ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30408
18.1.26 13:30
@Justin Case píše: Více
Že ty jsi línej a máš potřebu šéfovat je tvůj problém. Copak si asi kompenzuješ? Neřekla bych, že to, co z tebe mluví, je cynická upřímnost. Komplex nebo prostoduchost možná. Jo - jsou takoví mezi námi, Bůh ví, že by být neměli. Zcela logicky - když je to taková dávačka, proč je tak málo učitelů? Proč se mohou ve školství uplatnit i lidé jako ty? Smutný příběh.
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4992
21.1.26 06:24
@hanka.br. píše: Více

Jako nebudeme si lhát. Lehčí práce neexistuje. To může dělat fakt každý

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5637
21.1.26 10:55

Nesmysl.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4992
21.1.26 11:19
@Veveří píše: Více

A kolik let praxe máte?;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30408
21.1.26 13:40
@Veveří píše: Více

Vždyť je to primitivní provokatér. Nekrmit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
63
21.1.26 14:04